Street Fighter IV
Ik probeel het nieuws een beetje bij te houden.
Ik moet zeggen dat SFIV er geweldig uit ziet. Effecten en camera movement is allemaal helemaal super.
Een heel klein minpuntje grafisch is dat de koppen tot op belachelijk lelijk zijn en dat chun li er uit ziet als een bodybuildster.
Qua gameplay van wat ik gelezen heb heb je 2 gauges om Ultra en revenge moves te doen. Ook heb je "saving" wat een soort block and attack is en je moet timen met de aanval van je tegenstander.
Maar alle filmpjes die ik gezien heb zouden buiten grafix om de nieuwe "super hyper streetfighter 2 turbo champion bokki wokki" kunnen zijn.
M.a.w. ik krijg een beetje het gevoel dat we met de gameplay weer een zoveelste verlenging hebben van SF2 ipv sf3.
Ook al zijn de nieuwe gameplay toevoegingen wel belovend zie ik het nog niet terug in de gameplay filmpjes.
Ik moet zeggen dat SFIV er geweldig uit ziet. Effecten en camera movement is allemaal helemaal super.
Een heel klein minpuntje grafisch is dat de koppen tot op belachelijk lelijk zijn en dat chun li er uit ziet als een bodybuildster.
Qua gameplay van wat ik gelezen heb heb je 2 gauges om Ultra en revenge moves te doen. Ook heb je "saving" wat een soort block and attack is en je moet timen met de aanval van je tegenstander.
Maar alle filmpjes die ik gezien heb zouden buiten grafix om de nieuwe "super hyper streetfighter 2 turbo champion bokki wokki" kunnen zijn.
M.a.w. ik krijg een beetje het gevoel dat we met de gameplay weer een zoveelste verlenging hebben van SF2 ipv sf3.
Ook al zijn de nieuwe gameplay toevoegingen wel belovend zie ik het nog niet terug in de gameplay filmpjes.
2d fighting rules
Hoe vinden jullie die nieuwe art trailer van SFIV? Chun Li vs. C. Viper.
http://www.gametrailers.com/player/31612.html
http://www.gametrailers.com/player/31612.html
SF4 impressies
Hey, een vriend van me die onlangs weer terug is in Nederland heeft in Japan SF4 uitvoerig mogen checken in de arcades. Hij is er laaiend enthousiast over, een korte impressie/samenvatting van wat ik mij herinner:
- Zangief, Blanka en Rufus zijn zeer sterk in matches, C.Viper is dat weer niet en moet voorzichtig meegespeeld worden (denk dat ie daar mee bedoeld als in turtelen en defensief zijn).
- Zeth schijnt een soort Dhalsim te zijn met zijn uitrekkende armen, verder geen info.
Ik zal binnenkort nog eens met hem praten, of hem doorverwijzen naar dit forum en topic.
- Zangief, Blanka en Rufus zijn zeer sterk in matches, C.Viper is dat weer niet en moet voorzichtig meegespeeld worden (denk dat ie daar mee bedoeld als in turtelen en defensief zijn).
- Zeth schijnt een soort Dhalsim te zijn met zijn uitrekkende armen, verder geen info.
Ik zal binnenkort nog eens met hem praten, of hem doorverwijzen naar dit forum en topic.

Ideal for gamers favoring a traditional console controller without wishing to compromise on features, the Street Fighter IV FightPad features an enlarged circular eight-way floating D-Pad and arcade style six-button configuration. An integrated D-Pad switch allows gamers to alternate between D-Pad and Analog Sticks and combined with official artwork featuring an assortment of famous Street Fighter® characters, the Street Fighter IV FightPad is destined to be the controller of choice for discerning fans and those seeking a competitive advantage.
Ik heb zelf die madcatz tournament stick besteld. Ik vind hem ook veel te duur maar ik ben bang dat ik er weer spijt van krijg als ik hem NIET bestel
En besides ik kan hem denk ik altijd wel weer doorverkopen aan het shoryuken publiek, die lui geven meer aan joysticks uit dan aan huur of hypotheek volgens mij.
Maargoed, eerst maar eens zien of dat ding uberhaupt geleverd wordt.

Maargoed, eerst maar eens zien of dat ding uberhaupt geleverd wordt.
Robert wrote:Alleen hebben de 360 pads wel bedrading, dit in tegenstelling tot de PS3 versies. Anno 2009 zie ik het niet bepaald zitten om op de 'next gen' platformen met een bedraadde controller aan de slag te gaan.
LOL ik wist wel dat je dit zou zeggen

Mij maakt het niet zoveel uit, plus ik ga zowiezo voor de Xbox 360-versie gok ik.
de limited edition is dat de uitgave met bonus dvd en kalender ?
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-el- ... -35nl.html
360 for me btw.
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-el- ... -35nl.html
360 for me btw.