import actie new astros aanmeldingen

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Feb 04, 2008 22:21

Ik denk dat het van belang is dat je alles eerst goed uitzoekt, en dan een ordervraag houdt. Ik heb best interesse, en ik zou er ook een voor 500 kopen als ie nu in Nederland zou zijn, maar idd puntje bij paaltje haken mensen af, ook omdat het verhaal niet helemaal 100% waterproof blijkt.
Irem

Post by Irem » Tue Feb 05, 2008 12:27

Denk dat het ook moeilijk is om vooraf alles 100 % te laten kloppen als er zoveel variabelen meespelen en de leverancier zn voorwaarden veranderd.

Ik ben nog steeds geinteresseerd en hou de 500 euro deze week nog apart mochten er nog extra geinteresseerden aanmelden. Anders zou deze aktie misschien doorgetrokken kunnen worden naar eind mei/begin april zodat er mensen mee kunnen doen als ze vakantiegeld binnenkrijgen. Misschien hebben we dan een grotere groep en junnen we alsog een goede prijs maken ?
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Tue Feb 05, 2008 19:02

Zou kunnen maar je krijgt nooit genoeg mensen op deze manier. Ik wil er zelf best meer nemen, de rest verkopen maar als er een minimumorder van 10 is wordt het een beetje veel. ik denk niet dat de maand het zal veranderen, er moeten eigenlijk gewoon meer bronnen aangeboord worden, meerdere forums etc.
almighty

Post by almighty » Tue Feb 05, 2008 20:03

Ik wil geen roet in het eten gooien maar als dit echt allemaal niet gaat lukken dan is er mischien nog hoop.
R.Klok kan ook aan deze kasten komen en kan ze makkelijk mee laten komen met z'n zending die hij weer slijt op ebay.
Hij is zelf nog niet echt thuis in het gebeuren van die kasten maar ik had van hem vernomen dat Ken hem het een en ander zou uitleggen.(zelf ook al een kleine poging gedaan)
Zelf had hij tegen mij verteld dat de kasten een stuk goedkoper zouden zijn als 500 euro.
Had hem wel verteld dat hij die Astro's sowieso wel kan slijten aan mensen hier op het forum en niet bang hoeft te wezen dat hij met die kasten opgescheept zit.
Eind febuari ga ik weer naar hem toe en neem wat foto's mee van die Astro cab's en vraag eens aan hem wat het kost als hij 5 van die kasten laat mee komen.
Heb zelf namelijk wel intresse als het een stuk goedkoper is en omdat hij ze ook waarschijnlijk aan de deur laat afleveren.(dus vooruitbetaling)
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Tue Feb 05, 2008 20:33

Ja Marc zoals het er nu voorstaat wordt het niks, er is gewoonweg te weinig animo. Zou mooi zijn als je wat kunt regelen met R.Klok, laat het maar even weten. Als het minder dan 500 euro is neem ik er zeker 2
almighty

Post by almighty » Tue Feb 05, 2008 20:43

ruderudie wrote:Ja Marc zoals het er nu voorstaat wordt het niks, er is gewoonweg te weinig animo. Zou mooi zijn als je wat kunt regelen met R.Klok, laat het maar even weten. Als het minder dan 500 euro is neem ik er zeker 2

Ik ga er zeker werk van maken want minder dan 500 euro heb ik ook zeker intresse en afgeleverd bij de deur spreekt me ook erg aan :wink:
Zal Ronnie vertellen dat er al 2 sowieso intresse hebben en als het allemaal in gang komt en hij meer kan vertellen dan hou ik jullie zeker op de hoogte.
Mischien dat ik Ronnie zover kan krijgen hier een topic over aan te maken betreft de intresse hier op nozomi.(namelijk al eens met hem over gehad)
Toch jammer Rudie want je heb er veel tijd en energy in gestoken...
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Tue Feb 05, 2008 22:53

Ik heb ook interesse in een cab voor mijn hyper 64 board. Echter niet op dit moment. Later dit jaar zeker wel maar ik heb op dit moment andere prioriteiten. Misschien dat er nog wel anderen zijn binnen mijn vrienden/kennissenkring die ook intersse hebben. Echter zou ik graag zien, voor een meerprijs uiteraard, dat de kast bij mij aan de deur afgeleverd word. Ik heb geen zin om zelf vervoer te gaan regelen om dat kreng op te halen. Het idee om het wat later in het jaar te doen zodat je nu eerst meer mensen bij elkaar kunt krijgen voor deze aktie vind ik geen gek idee. Denk nog eens over na zou ik zeggen.
Post Reply