Resident Evil: The Umbrella Chronicles Wii

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
almighty

Resident Evil: The Umbrella Chronicles Wii

Post by almighty » Wed Dec 05, 2007 15:30

Heeft iemand deze game al enzo ja is het wat?
Ik weet eigelijk niet wat ik me van deze game moet voorstellen.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Dec 06, 2007 23:59

Ik heb de game gisteren binnen gekregen (voor recensie doeleinden) ...

Zelf ben ik totaal niet van de RE franchise, alhoewel RE4 erg tof was en zelfs voor mij de eerste RE die ik uitspeelde.

RE: UC is voor mij eigenlijk wel weer een toffe/frisse game in de RE-reeks omdat het nu een on-rails light-gun is a la HOTD. Alleen vind ik em nu na drie uurtjes spelen al beter dan HOTD. Dit komt door de nieuwe besturing en gameplay elementen.

En ik ben blij dat het nu niet meer sleuteltje zoeken is, puzzeltje daar, poortje hier etc. Gewoon lekker knallen en griezelmomenten.

De aanschaf waard zeg ik zo. Geen mega topper a la RE4 maar gaat van mij toch wel een kleine 8 krijgen gok ik zo.
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Fri Dec 07, 2007 00:31

vergeleken met TC4 op de ps3?
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Dec 07, 2007 17:39

En hoe zit het met de Zapper. Werkt dat ding fijn? Of heb je hem niet met de Zapper getest?
almighty

Post by almighty » Fri Dec 07, 2007 18:07

Rano wrote:En hoe zit het met de Zapper. Werkt dat ding fijn? Of heb je hem niet met de Zapper getest?

Ja daar ben ik ook wel nieuwschierig naar.
als ik hem haal dan wel met een zappper :wink:
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Dec 08, 2007 11:40

TC4 is natuurlijk veel heftiger en meer arcade. Dus als je echt puur van lightgun games houdt zou ik TC4 aanraden.

Maar deze RE speelt gewoon lekker, aangezien je niet hoeft te puzzelen en/of rond te lopen zelf. Gewoon lekker zombie's knallen.

De Zapper is oke .. op een of andere manier is de Zapper niet echt lekker vast te houden. De Guncon 3 is veel beter. Maarja de Zapper is nu eenmaal een addon.

Maar RE speelt ook prima zonder.
Mittens666

Post by Mittens666 » Mon Dec 10, 2007 09:06

Dan gaan we maar nadenken over de aanschaf van deze GAME
almighty

Post by almighty » Tue Dec 11, 2007 16:03

Mittens666 wrote:Dan gaan we maar nadenken over de aanschaf van deze GAME

Ben er al over uit, ga zo maar eens even kijken en meteen maar de Wii gun erbij :P
Het schijnt toch lekkerder te spelen en geeft meer het arcade gevoel.
Mittens666

Post by Mittens666 » Tue Dec 11, 2007 19:19

En dat is toch echt wel de shit waar we het voor doen!!
almighty

Post by almighty » Tue Dec 11, 2007 19:45

Moet wel zeggen dat het spel best piitig is, heb al aardig wat lopen vloeken bij de eerste baas.
Met de zapper kun je echt lekkerder/beter richten maar het schudden gaat weer minder met dit gevaarte.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Wed Dec 12, 2007 00:35

Vind je het richten lekkerder werken? Bah! Ik heb de Zapper nu gekocht maar wat een onding. Werkt voor geen meter. Ik ben veel sneller zonder Zapper. De Zapper is wel van uitmuntende kwaliteit though. Link's Crossbow Training is wel fun!
almighty

Post by almighty » Wed Dec 12, 2007 19:22

Zal hem van het weekend eens testen zonder zapper, maar ik heb er echt geen problemen mee.
Wel lastig als je moet dodgen en je moet met dat ding schudden, sloeg zowat mezelf voor m'n bek :lol:
almighty

Post by almighty » Sat Dec 15, 2007 16:38

Nou getest, en ik vind het helemaal niks.Ook met de gun is het niet alles en moet eigelijk zeggen dat dit nu niet m'n beste Wii koop was.
Kan niet wachten op House of the Dead en nu maar hopen dat daar de Wii zapper wel lekker mee werkt :evil:
Post Reply