K-1 finale 2007 8 december
- d
- Active Level:
K-1 finale 2007 8 december
Jezis, wat een droomfinale. Echt alle toppers bij elkaar. Gruwelijke matches.
We're there dude! IS er nog iemand met geld die me vrijdag mee wilt nemen naar Japan. Damn. Hoe gaan we die shit checken luitjes?
Ik denk dat ik zaterdag de hele dag ga youtuben en op k-1 en k1 zoeken en dan sort date en de hele tijd refreshen.
Zijn er alternatieven? Zijn er mensen met sateliet en pay per view ofzo die die shit kunnen checken? Is er ergens een fight cafe waar die finale te zien is? Een matie zei dat het op Eurosport wordt uitgezonden. Er komt zaterdag om 0100 snachts wel een fightclub, maar die duurt maar een uur.
Hé, Zaterdag SBS6!!!!!!!!!!
23:15 K-1 GP 2007 Final
01:05
EDIT: SBS6 rulez
http://sbs6.crossmediaventures.com/k1/
JE kan online de vorige uitzending zien!!!!!!!
We're there dude! IS er nog iemand met geld die me vrijdag mee wilt nemen naar Japan. Damn. Hoe gaan we die shit checken luitjes?
Ik denk dat ik zaterdag de hele dag ga youtuben en op k-1 en k1 zoeken en dan sort date en de hele tijd refreshen.
Zijn er alternatieven? Zijn er mensen met sateliet en pay per view ofzo die die shit kunnen checken? Is er ergens een fight cafe waar die finale te zien is? Een matie zei dat het op Eurosport wordt uitgezonden. Er komt zaterdag om 0100 snachts wel een fightclub, maar die duurt maar een uur.
Hé, Zaterdag SBS6!!!!!!!!!!
23:15 K-1 GP 2007 Final
01:05
EDIT: SBS6 rulez
http://sbs6.crossmediaventures.com/k1/
JE kan online de vorige uitzending zien!!!!!!!
- d
- Active Level:
top, thanks! Ik denk namelijk dat we op SBS6 lang niet alles te zien krijgen. lange voorbeschouwingen interviews enzo. Ik wil ook de reserve fights zien.
Gruwelijk!
feitoza vs semmy > semmy
hong man vs banner > hong man
badr vs remy > badr
aerts vs ..... > aerts
en dan halve finales
semmy vs hong man > semmy
badr vs aerts > aerts
FINAL:
semmy vs aerts > semmy
Maar goed er kan van alles gebeuren blessures, etc.
Die reserve gasten zijn niet voor de poes.
Ik hoop dat badr wint, maar die kans is heel klein.
Daarna hoop ik Aerts, dan kan ie gewoon ermee kappen. Heet zijn sporen verdient.
Of hong man, gewoon omdat dat ook wel terecht zou zijn. Hij is het grootst. Wat zou jij doen als je hem tegenover je zou hebben staan?
Maar ja, semmy zal wel winnen, tenzij lucky punch of blessure of dat de match gefixt is.
*tip voor alle vechters: trap in hun ballen. Dit pakt vaak goed uit, onterecht!
Gruwelijk!
feitoza vs semmy > semmy
hong man vs banner > hong man
badr vs remy > badr
aerts vs ..... > aerts
en dan halve finales
semmy vs hong man > semmy
badr vs aerts > aerts
FINAL:
semmy vs aerts > semmy
Maar goed er kan van alles gebeuren blessures, etc.
Die reserve gasten zijn niet voor de poes.
Ik hoop dat badr wint, maar die kans is heel klein.
Daarna hoop ik Aerts, dan kan ie gewoon ermee kappen. Heet zijn sporen verdient.
Of hong man, gewoon omdat dat ook wel terecht zou zijn. Hij is het grootst. Wat zou jij doen als je hem tegenover je zou hebben staan?

Maar ja, semmy zal wel winnen, tenzij lucky punch of blessure of dat de match gefixt is.
*tip voor alle vechters: trap in hun ballen. Dit pakt vaak goed uit, onterecht!
Reserve partijen zijn (als ik me niet vergis) :
Sefo - Slowinski
Chalid "Die Faust" (doet me altijd denken aan Guilty Gear
) Arab - Mighty Moe
Het is denk ik wel safe om te zeggen dat een NL wint geloof ik.
Die Hong Man Choi....heb zelden zo'n lelijke dwaas gezien zeg.
Zowel qua muil als qua style. Houten Klaas.
Als de trend zich doorzet, dat dat soort gasten in een finale komen, denk ik dat er over een paar jaar niet veel meer aan is.
We shall see...
Sefo - Slowinski
Chalid "Die Faust" (doet me altijd denken aan Guilty Gear

Het is denk ik wel safe om te zeggen dat een NL wint geloof ik.
Die Hong Man Choi....heb zelden zo'n lelijke dwaas gezien zeg.
Zowel qua muil als qua style. Houten Klaas.
Als de trend zich doorzet, dat dat soort gasten in een finale komen, denk ik dat er over een paar jaar niet veel meer aan is.
We shall see...
- d
- Active Level:
Sorry fuck, I screwed up. Ik wilde die spoiler nog weghalen. Oh, wat een sukkel. Je had hem ook mogen editen hoor, geen probleem. Maar ja. shit. Ik had die reply trouwens vanaf me ps3 met die controller 'getypt'
Maar ja, no excuses.
Nog meer SPOILERS!!!!!!!!!!!!!
Als je nog gaat checken op Youtube of de uitzending die ongetwijfeld (binnenkort?) op de SBS6 site staat gaat kijken, kijk dan tot die tijd niet meer naar deze TOPIC
Ik had heel veel verwachtingen van deze finale en de line up was perfect te noemen. Toch, iets wat me de laatste tijd steeds meer bezighoud is, zijn dit wel echt de wereldtoppers? Een mattie van me checkt veel meer ufc en ik moet toegeven dat daar ook geen makkelijke gasten bij zitten.
Hoe werkt dat dan? UFC is een soort pride, maar dan Amerikaans. Zit er in de UFC meer geld dan in de K-1?
Ik hou niet zo van ufc en pride vanwege dat grondgedoe.
Heel jammer van Aerts. Echt respect.
Van Badr Hari snap ik het niet zo goed. Volgens mij heeft Remy alle low kicks gewoon heel goed geblokt. Maar goed dat ik niet gok, want ik had er heel veel geld op gezet.
Nadat ik hem op SBS6 nog een keer had gezien, werd wel iets duidelijker waarom Remy hem had gewonnen. Maar ik vind dat ook in een gp, dat als er niet een duidelijke winnaar is, dat er dan gewoon een 4e ronde moet komen. De vechters moeten dat ook begrijpen. Er moet een duidelijke winnaar zijn. En dat is heel stom omdat, dat begrijp ik ook wel, als je in een toernooi een 4e ronde vecht, nou dan ben je echt helemaal doodop voor de volgende ronde.
Volgens mij heeft Remy een beetje op Andy Sauwer gelet. Heel goed blokken en op bepaalde momenten opeens aanvallen als er een kans is.
En iedereen was op. Wie gaat Sem kloppen? 2008? Wat denken jullie ervan? Die reserve fight van Mighty Mo en Slowinski was ook bruut.

Nog meer SPOILERS!!!!!!!!!!!!!
Als je nog gaat checken op Youtube of de uitzending die ongetwijfeld (binnenkort?) op de SBS6 site staat gaat kijken, kijk dan tot die tijd niet meer naar deze TOPIC
Ik had heel veel verwachtingen van deze finale en de line up was perfect te noemen. Toch, iets wat me de laatste tijd steeds meer bezighoud is, zijn dit wel echt de wereldtoppers? Een mattie van me checkt veel meer ufc en ik moet toegeven dat daar ook geen makkelijke gasten bij zitten.
Hoe werkt dat dan? UFC is een soort pride, maar dan Amerikaans. Zit er in de UFC meer geld dan in de K-1?
Ik hou niet zo van ufc en pride vanwege dat grondgedoe.
Heel jammer van Aerts. Echt respect.
Van Badr Hari snap ik het niet zo goed. Volgens mij heeft Remy alle low kicks gewoon heel goed geblokt. Maar goed dat ik niet gok, want ik had er heel veel geld op gezet.

Nadat ik hem op SBS6 nog een keer had gezien, werd wel iets duidelijker waarom Remy hem had gewonnen. Maar ik vind dat ook in een gp, dat als er niet een duidelijke winnaar is, dat er dan gewoon een 4e ronde moet komen. De vechters moeten dat ook begrijpen. Er moet een duidelijke winnaar zijn. En dat is heel stom omdat, dat begrijp ik ook wel, als je in een toernooi een 4e ronde vecht, nou dan ben je echt helemaal doodop voor de volgende ronde.
Volgens mij heeft Remy een beetje op Andy Sauwer gelet. Heel goed blokken en op bepaalde momenten opeens aanvallen als er een kans is.
En iedereen was op. Wie gaat Sem kloppen? 2008? Wat denken jullie ervan? Die reserve fight van Mighty Mo en Slowinski was ook bruut.
Echt een triest einde van een tournooi met een zeer sterke bezetting.
3 op rij. Je kan niet van de stijl houden, maar het zegt natuurlijk wel wat.
Het is trouwens maar goed dat SBS, Fred Rooijers (of hoe ie dan ook heet) van Eurosport uitnodigt om het commentaar te verzorgen. IMO kan zo'n Leo Oldenburger echt beter lekker bij het darten gaan zitten. Niveautje Hans Kraay Jr.
3 op rij. Je kan niet van de stijl houden, maar het zegt natuurlijk wel wat.
Het is trouwens maar goed dat SBS, Fred Rooijers (of hoe ie dan ook heet) van Eurosport uitnodigt om het commentaar te verzorgen. IMO kan zo'n Leo Oldenburger echt beter lekker bij het darten gaan zitten. Niveautje Hans Kraay Jr.
Ik vond het pak neuk wat Aerts die jap gaf het hoogtepunt van het toernooi. Wat een schopkracht als je iemand op zijn block trapt en hem dan nog neer krijgt zodat hij sterretjes ziet....om over die volle stoemp op zijn appel niet te beginnen!!! Heerlijk! De finale was echt een sof, niks aan te doen natuurlijk maar vond het echt zonde 

Die jap had nooit mee mogen doen. Hij is gewoon een excuusjapanner om het publiek tevreden te stellen. Er zijn veel betere die niet meededen.
Die commentator van Eurosport is inderdaad zeer goed, goede kijk op het spelletje. Ook wel eens met Ernesto naast hem, valt ie niet door de mand.
Maar het is precies gegaan zoals ik al zei; Schilt wint gewoon weer en iedereen is kansloos. Er moet een weightlimit komen.
Die commentator van Eurosport is inderdaad zeer goed, goede kijk op het spelletje. Ook wel eens met Ernesto naast hem, valt ie niet door de mand.
Maar het is precies gegaan zoals ik al zei; Schilt wint gewoon weer en iedereen is kansloos. Er moet een weightlimit komen.