Jikkyou Powerful Pro Yakyuu

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Trunks

Post by Trunks » Fri Oct 26, 2007 13:24

Image
Jikkyou Powerful Pro Yakyuu, ookwel Power Pro (of Pawapuro in japan) genoemd, is een japanse baseball-reeks die door Konami is gecreëerd. Het spel is bekend door zijn groothoofdige characters en zijn verslavende arcade-style gameplay. Deze reeks bestaat al sinds 1994 in Japan waar het eerst deel in deze franchise op de Super Nintendo is uitgebracht.

Zitten er hier mss gamers die ook gek zijn van deze games?? Heb al op veel fora dezelfde topic gestart maar meestal kwam er nietveel reactie op :(
Zelf ben ik sinds mijn verblijf in japan helemaal weg van Power Pro games! Mijn eerste game van deze franchise was Jikkyou Powerful Pro Yakyuu 11 voor de gamecube. Nu speel ik MLB Power Pros enorm veel op de Wii(eerste engelstalige power pro game). Alleen jammer dat de japanse teams er niet inzitten. Mijn favorite teams zijn Boston Red Sox (voor Daisuke Matsuzaka natuurlijk!) en Hanshin Tigers.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Oct 26, 2007 14:52

Briljante game. Vroeger op de SNES gespeeld en sinds Pawapuro 10 weer op de PlayStation2 menig sessie gehad.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Oct 26, 2007 15:21

Ziet er zwaar tof uit. Deze games zijn nooit naar EU gekomen?
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Oct 26, 2007 15:32

Nee.

De menu's zijn voor diepgaande gameplay volledig Japans, dus dat kun je vergeten. Voor een simpel 1 tegen 1 potje is het supersimpel. Je kunt het de ander zo moeilijk maken als je zelf wilt. Tegen de computer is het echter vele malen minder...
Trunks

Post by Trunks » Fri Oct 26, 2007 17:33

Nee, jammer genoeg nooit in europa uitgekomen. De season mode is bv. zeer interessant maar in het japans krijg je er maar zeer weinig van mee.
Post Reply