Jontra's Naomi en Candy cabinets

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Locked
Jontra

Jontra's Naomi en Candy cabinets

Post by Jontra » Sun Sep 02, 2007 14:28

Leden van het forum,

Jontra is iemand waar ik (Ken) een keer zeer plezierig een Naomi cabinet van heb gekocht. Ik maak deze topic sticky omdat Jontra regelmatig cabinets binnen krijgt en deze voor schappelijke prijzen verkoopt en bovendien aan de deur kan afleveren. Hou deze topic dus goed in de gaten en mocht je vragen hebben kun je deze aan mij of aan Jontra stellen.
Hier onder zie je de cabs die momenteel te koop zijn en er komen binnenkort waarschijnlijk nog wat Naomi's bij. De reden dat ik me met deze topic bemoei is omdat er steeds meer vraag is naar cabs en Jontra een betrouwbaar persoon is die ook nazorg regelt, mocht je ooit met technische problemen zitten.

Wellicht is het zelfs mogelijk om van te voren er voor te zorgen dat de Naomi cabs worden geresized naar sit down etc. maar dat is dus allemaal in overleg mogelijk, pm Jontra of mij er even over.
Fotos's zullen zeer spoedig geplaatst worden.

-Sega Naomi cabinet aan met een jamma aansluiting.
De kast is voorzien van 6 knoppen per speler.
Vraagprijs: 450 euro + een jamma game.

Big Century cab met een 28/29 inch scherm en een jamma aansluiting.
De kast is een sit down model maar het staat op een orginele verhoging.
Conditie: 8/10
Vraagprijs: 600euro Incl een jamma game (nee het is geen world cup 90:).

-O.K. Baby cabinet aan met een 28/29 inch scherm aan met een jamma aansluiting.
De kast is best verkleurd maar dit is een normale/slechte eigenschap van de OK Baby's
Vraagprijs: 550 Euro. (incl een Jamma game)
ne0

Post by ne0 » Wed Sep 26, 2007 11:19

Foto's? Prijs voor het korter flexen van naomi cab? Welke staat is ie in? Hoe is de monitor? (ouderdom, burnin, beeldkwaliteit/caps ok), waar op te halen en waar wordt ie bezorgd (voor hoeveel), etc etc?
General Wong
Active Level:
Active Level:

Re: Jontra's Naomi en Candy cabinets

Post by General Wong » Wed Sep 26, 2007 21:13

Jontra wrote:-Sega Naomi cabinet aan met een jamma aansluiting.
De kast is voorzien van 6 knoppen per speler.
Vraagprijs: 450 euro + een jamma game.

[/b]

Tri-sync?
Image
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Thu Sep 27, 2007 06:34

Waar blijven die japanse candies????? :D
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Peet1979

Post by Peet1979 » Sat Oct 06, 2007 21:07

Als meneer Jontra ooit nog eens wat cabs wilt verkopen mag hij wel wat vaker dit forum checken! Op nog geen enkele vraag is antwoord gegeven en mijn PM van afgelopen maandag is nog steeds niet gelezen! :shock:

Goede actie op deze manier !
ne0

Post by ne0 » Mon Oct 08, 2007 20:43

Mjah ik weet niet wat "spoedig" is maar ik hoor ook vrij weinig, en fotos die "spoedig" komen zie ik ook nog niet. Ik ga wel ff verder rondkijken voor een leuke cab, ik heb er weinig vertrouwen in dat hier wat uit gaat komen.

Thread kan wel weg lijkt me?
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Oct 09, 2007 10:32

Ik zal even contact opnemen met em, want dit schiet niet op natuurlijk.
ne0

Post by ne0 » Sat Oct 20, 2007 17:50

Weer 11 dagen verder, mag ik aannemen dat dit niks meer wordt? :) Ik sta zelf op het punt om een lange auto rit te gaan maken voor een leuke cab.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Oct 25, 2007 11:54

Het is blijkbaar te moeilijk om simpele communicatie te providen, dus gaat de topic maar dicht. Jontra als je dit (ooit nog eens) leest, stuur dan een pm naar me of je er nog mee door wilt gaan op een serieuzere manier dan gooi ik em weer open en delete ik de replies. Tot dan helaas peanutbutter.
Locked