Rano wrote:
Vette Shite dude!!

De game zelf laat me koud, maar die helm...WOW!
Ken wrote:Daarom moet je ook gewoon met bekenden spelen. Als je dan Shotty Snipers hebt gewoon iedereen laten veto-en en gaan met die banaan.
Als je de multiplayer met bijv. een 4 tegen 4 op High Ground Team Slayer niet goed vindt, dan vraag ik me af wat Bungie er dan aan had moeten doen.
En over de graphics gesproken.
Niet veel FPS hebben situaties waar zoveel tegelijk plaats vindt als in Halo 3.
De watereffecten zijn de mooiste die ik heb gezien in een game, ieder level is behoorlijk gedetailleerd, de lichteffecten zijn gewoon goed en de character models realistisch. Tel daarbij op een goed verhaal, de geweldige voice over en soundtrack, de goede balans tussen wapens en de 'VERNIEUWENDE' gameplay aspecten en er is gewoon weinig op Halo 3 aan te merken.
Halo 3 zou niet vernieuwend zijn, ook weer zo'n loze kreet. De turrets die je kunt losbashen, de granaten die je met X gooit brengen een hele nieuwe demensie in multiplayer en biedt eigenlijk een veel lange lastability dan de vorige delen. Je moet de game niet vergelijken met COD 4, het is een compleet andere game.
Overigens wel noemenswaardig dat je je mening kunt bijstellen, vaak blijven mensen koppig bij hun eerste indruk.