Wat spelen jullie op dit moment?
Ik ook nog steeds de COD4 Beta .. Had je nog uitgenodigd Ken
Verder Kula World (MEESTERLIJKE puzzelgame voor de PSX .. speelt ideaal op de PSP) en Metroid Prime 3 (Wii). Voor wat betreft MP3 begin ik steeds minder motivatie te krijgen om het spel te voltooien.
Ik begin te merken dat die lange Nintendo avonturen niet meer voor mij zijn weggelegd. Na een uurtje of 10 heb ik het gehad.

Verder Kula World (MEESTERLIJKE puzzelgame voor de PSX .. speelt ideaal op de PSP) en Metroid Prime 3 (Wii). Voor wat betreft MP3 begin ik steeds minder motivatie te krijgen om het spel te voltooien.
Ik begin te merken dat die lange Nintendo avonturen niet meer voor mij zijn weggelegd. Na een uurtje of 10 heb ik het gehad.
- d
- Active Level:
Galaxy Force PS2 > true 480p uit me PS3!
Ik speel ze allemaal Master System, Genesis en Neo Arcade 16:9 version.
Af en toe Virtua Tennis 3 met matties, maar we vinden hem wat minder. Wie weet waar ik game saves kan downloaden voor Virtua Tennis 3.
PS3 demos: Sega Rally, Skate.
Af en toe als ik in een hardcore bui ben, gooi ik Ghosts n Goblins PS1 erin geupscaled naar 720p op me ps3.
Soms als ik op zolder ben, speel ik Tetris Plus 2 op me kast.
Net Wangan Midnight binn'n, dus daar ben'k voorlopig zoet mee!
Ik speel ze allemaal Master System, Genesis en Neo Arcade 16:9 version.
Af en toe Virtua Tennis 3 met matties, maar we vinden hem wat minder. Wie weet waar ik game saves kan downloaden voor Virtua Tennis 3.
PS3 demos: Sega Rally, Skate.
Af en toe als ik in een hardcore bui ben, gooi ik Ghosts n Goblins PS1 erin geupscaled naar 720p op me ps3.
Soms als ik op zolder ben, speel ik Tetris Plus 2 op me kast.
Net Wangan Midnight binn'n, dus daar ben'k voorlopig zoet mee!
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
- d
- Active Level:
DAY wrote:@ D, nice stuff, al denk ik wel dat Wangan niet echt een top spel is.
Als je niet van Genki houdt dan hou je er niet van, nee.
Maar mooie presentatie korte ladtijden en een zeer uitgebreide story mode en andere modi.
De graphics zijn niet van het hoogste niveau, maar wel in 1080p. Je kan toch de videos zien! What you see is what you get. Playability is super!
Ik speel op dit moment Skate , het is lang geleden dat ik zo enthousiast ben geweest over een game. Laat staan een EA game..
Ik heb zelf geskate vroegah en dit is de next best thing.
Wel vrij pittig om te leren , zeker als je de Tony Hawk controls gewent bent.
Maar ooh zo goed. Zeker online spelen is erg verslavend , late uurtjes..
Ik heb zelf geskate vroegah en dit is de next best thing.
Wel vrij pittig om te leren , zeker als je de Tony Hawk controls gewent bent.
Maar ooh zo goed. Zeker online spelen is erg verslavend , late uurtjes..
Ken wrote:Jezus Dreamer ouwehoer niet zo man, gewoon een 360 met Halo 3 kopen en online gaan, makkelijk zat.
tja ik ben niet zo van de pal games....de helft komt er niet op uit. stel ik koop een pal 360, welke versie moet ik hebben?

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
- d
- Active Level:
Ken wrote:Had vanavond mensen over de vloer en de wok ter ere van Ken's verjaardag, maar morgenavond ben ik van de partij.
Gefeliciflapst. Ik was 3 oktober jarig. Ik ben eenderde eeuw geworden.
Ken wrote:Gewoon die voordeel pack met twee controllers, headset en afstandsbediening. Een Pal of Japanse Xbox 360, het maakt echt geen ene reet uit dude.
niet alle games zijn regiovrij... moet ik een ultimate of premium 360 hebben of hoe zit die zooi in mekaar? online kost 50 per jaar?

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "