Sega Rally demo online (X360)
Sega Rally demo online (X360)
Sega Rally demo is nu vanaf de Marketplace te downloaden! 691.82 MB
Baki wrote:Ik moet echt wat wennen aan de reactie van de auto. Voor mijn gevoel zwabbert hij erg snel. Ik zal er deze week eens wat beter voor gaan zitten want na 5 uur non stop COD4 MW Beta worden je armen en handen wat moe
Jup. Had ik in het begin ook. Maar het gaat bij mij veel beter wanneer ik de hood cam aan heb staan.
Rano wrote:Baki wrote:Ik moet echt wat wennen aan de reactie van de auto. Voor mijn gevoel zwabbert hij erg snel. Ik zal er deze week eens wat beter voor gaan zitten want na 5 uur non stop COD4 MW Beta worden je armen en handen wat moe
Jup. Had ik in het begin ook. Maar het gaat bij mij veel beter wanneer ik de hood cam aan heb staan.
Idd.. Dat heb ik dus ook. Met de voorafgaande versies had ik behoefte om de auto aan de buitenkant te zien. Hier is het dus andersom. Ik vind de nieuwe SR wel bruut hoor.
Zeker als de ronde klaar is: " Game Overrrrr YEAAAAAAAAAAAAH"

- d
- Active Level:
Heeft iemand die Japanse ps2 versie te koop voor me?
Eigenlijk hoef ik alleen die bonus disc.
Eigenlijk hoef ik alleen die bonus disc.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Dit spel met hoodcam = precies SR2! Zwabberen is weg. Dit verschil tussen views is wel erg extreem, ik denk dat de final version hier wel wat getweaked zal zijn.
Hij is heel tof, toch had hij iets spectaculairder mogen. Het oogt allemaal wat droogjes terwijl ik SR voorheen altijd heel flamboyant vond. Het zal komen omdat dit een Console exclusive is en geen speelhalgame.
Hij is heel tof, toch had hij iets spectaculairder mogen. Het oogt allemaal wat droogjes terwijl ik SR voorheen altijd heel flamboyant vond. Het zal komen omdat dit een Console exclusive is en geen speelhalgame.
En gaan jullie allemaal voor de 360 versie? Ik zit nog te twijfelen.
Die PS3 van mij draait eigenlijk alleen Warhawk en zo nu en dan een potje Tiger Woods maar that's it. Ik weet in ieder geval wel dat de controller van de PS3 wat minder 'stabiel' is dan de 360 controller.
Maar het als je er eenmaal aan gewend bent kan het heel relaxt en losjes aanvoelen.
Die PS3 van mij draait eigenlijk alleen Warhawk en zo nu en dan een potje Tiger Woods maar that's it. Ik weet in ieder geval wel dat de controller van de PS3 wat minder 'stabiel' is dan de 360 controller.
Maar het als je er eenmaal aan gewend bent kan het heel relaxt en losjes aanvoelen.
- d
- Active Level:
Laat die ps2 versie maar zitten.
Dit is een gruwelijke arcade racer. En als IK zeg arcade racer dan bedoel ik niet een of andere wacke pc race game waarbij een bepaalde modus: "arcade" heet.
Ik heb de ps3 versie gedownload, maaaaster.
Vetter dan Sega Rally 1 en 2 bij elkaar opgeteld. Deze game is de titel SR3 waardig.
Het ziet er best lelijk uit allemaal. En hij gaat hele slechte reviews krijgen dus daarom, maar vergis je niet. Eindelijk een race game voor de ps3!
Tja las je Forza 2 hebt is het misschien wel allemaal niet zo spannend.
Ik denk dat als er nog steeds volop op Dreamcast geprogrammeerd zou worden dan was dit ook nog wel mogelijk.
He, eindelijk kan ik een keer met jullie meepraten
Dit is een gruwelijke arcade racer. En als IK zeg arcade racer dan bedoel ik niet een of andere wacke pc race game waarbij een bepaalde modus: "arcade" heet.
Ik heb de ps3 versie gedownload, maaaaster.
Vetter dan Sega Rally 1 en 2 bij elkaar opgeteld. Deze game is de titel SR3 waardig.
Het ziet er best lelijk uit allemaal. En hij gaat hele slechte reviews krijgen dus daarom, maar vergis je niet. Eindelijk een race game voor de ps3!
Tja las je Forza 2 hebt is het misschien wel allemaal niet zo spannend.
Ik denk dat als er nog steeds volop op Dreamcast geprogrammeerd zou worden dan was dit ook nog wel mogelijk.
He, eindelijk kan ik een keer met jullie meepraten

d wrote:Vetter dan Sega Rally 1 en 2 bij elkaar opgeteld.
Helaas, maar die vlieger gaat niet op.
Ik heb de demo gedownload voor de 360 en had het na twee keer drie rondjes wel gezien. Middelmatige graphics en saaie gameplay zonder extratje om het geheel wat aantrekkelijker te maken. Middelmatig en niet het aanschaffen waard als je het mij vraagt.
- d
- Active Level:
Klopt!Ken wrote:Ik heb de demo gedownload voor de 360 en had het na twee keer drie rondjes wel gezien. Middelmatige graphics en saaie gameplay zonder extratje om het geheel wat aantrekkelijker te maken.
Maar het gaat allemaal wel razendsnel. Zijn er verschillen tussen de ps3 en de 360 versie? Lijkt me niet want als de 360 versie minder is dan de ps3 versie dan is ie wel heel nep. Het is 'n ps2 game! Maar je kan keihard over die parcours raggen. Muziek is redelijk. Sega Rally heeft altijd saaie gameplay gehad. Vindt ik prima. Welke race game heeft nou geen saaie gameplay eigenlijk? Mario Kart?
- d
- Active Level:
Ken wrote:Burnout series, Ridge Racer series, F-Zero en Wipeout als je die onder racegames wilt noemen, Daytona USA, de oude SEGA Rally games, Initial D om er maar een paar te noemen hebben naar mijn mening geen saaie gameplay.
Ik begin langzamerhand te zien waar je naartoe gaat....
F-zero GX is misschien wel de beste race game ever. Initial D, damn man nog steeds nooit gecheckt, als die game nou fokking 480p modus had, had ik hem echt gehaald.