Sega Rally demo online (X360)

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Rano
Active Level:
Active Level:

Sega Rally demo online (X360)

Post by Rano » Mon Sep 17, 2007 10:51

Sega Rally demo is nu vanaf de Marketplace te downloaden! 691.82 MB
Kenshiro
Active Level:
Active Level:

Post by Kenshiro » Mon Sep 17, 2007 18:50

Thanks voor de tip, ga ik straks ff downen en spelen, ben heel benieuwd.... :D
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Mon Sep 17, 2007 19:12

Ik vind hem vet. De wegen zien er echt te vet uit. Omgeving is iets wat kaal. Het glijdt echt heerlijk weg.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Mon Sep 17, 2007 22:40

Ik moet echt wat wennen aan de reactie van de auto. Voor mijn gevoel zwabbert hij erg snel. Ik zal er deze week eens wat beter voor gaan zitten want na 5 uur non stop COD4 MW Beta worden je armen en handen wat moe ;)
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Tue Sep 18, 2007 09:36

Baki wrote:Ik moet echt wat wennen aan de reactie van de auto. Voor mijn gevoel zwabbert hij erg snel. Ik zal er deze week eens wat beter voor gaan zitten want na 5 uur non stop COD4 MW Beta worden je armen en handen wat moe ;)

Jup. Had ik in het begin ook. Maar het gaat bij mij veel beter wanneer ik de hood cam aan heb staan.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Sep 18, 2007 14:04

Rano wrote:
Baki wrote:Ik moet echt wat wennen aan de reactie van de auto. Voor mijn gevoel zwabbert hij erg snel. Ik zal er deze week eens wat beter voor gaan zitten want na 5 uur non stop COD4 MW Beta worden je armen en handen wat moe ;)

Jup. Had ik in het begin ook. Maar het gaat bij mij veel beter wanneer ik de hood cam aan heb staan.

Idd.. Dat heb ik dus ook. Met de voorafgaande versies had ik behoefte om de auto aan de buitenkant te zien. Hier is het dus andersom. Ik vind de nieuwe SR wel bruut hoor.

Zeker als de ronde klaar is: " Game Overrrrr YEAAAAAAAAAAAAH" :D
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Tue Sep 18, 2007 15:17

Heeft iemand die Japanse ps2 versie te koop voor me?
Eigenlijk hoef ik alleen die bonus disc.
R-Type

Post by R-Type » Tue Sep 18, 2007 18:34

Dit spel met hoodcam = precies SR2! Zwabberen is weg. Dit verschil tussen views is wel erg extreem, ik denk dat de final version hier wel wat getweaked zal zijn.

Hij is heel tof, toch had hij iets spectaculairder mogen. Het oogt allemaal wat droogjes terwijl ik SR voorheen altijd heel flamboyant vond. Het zal komen omdat dit een Console exclusive is en geen speelhalgame.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Sep 18, 2007 21:54

En gaan jullie allemaal voor de 360 versie? Ik zit nog te twijfelen.

Die PS3 van mij draait eigenlijk alleen Warhawk en zo nu en dan een potje Tiger Woods maar that's it. Ik weet in ieder geval wel dat de controller van de PS3 wat minder 'stabiel' is dan de 360 controller.

Maar het als je er eenmaal aan gewend bent kan het heel relaxt en losjes aanvoelen.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Sep 18, 2007 22:30

Dit lijkt me een leuke online titel en dan is de keuze niet moeilijk...
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Sep 19, 2007 18:49

Klopt ..

Maarja ik moet wel zeggen dat de PS3 online community bij sommige games hechter is dan bij Live. Dat heeft natuurlijk alles te maken de hoeveelheid ondersteunde games etc... maar toch. Dus ik schrijf de PS3 versie toch nog niet te snel af.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Thu Sep 20, 2007 23:46

Laat die ps2 versie maar zitten.
Dit is een gruwelijke arcade racer. En als IK zeg arcade racer dan bedoel ik niet een of andere wacke pc race game waarbij een bepaalde modus: "arcade" heet.
Ik heb de ps3 versie gedownload, maaaaster.
Vetter dan Sega Rally 1 en 2 bij elkaar opgeteld. Deze game is de titel SR3 waardig.
Het ziet er best lelijk uit allemaal. En hij gaat hele slechte reviews krijgen dus daarom, maar vergis je niet. Eindelijk een race game voor de ps3!
Tja las je Forza 2 hebt is het misschien wel allemaal niet zo spannend.
Ik denk dat als er nog steeds volop op Dreamcast geprogrammeerd zou worden dan was dit ook nog wel mogelijk.
He, eindelijk kan ik een keer met jullie meepraten :)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Sep 21, 2007 00:17

d wrote:Vetter dan Sega Rally 1 en 2 bij elkaar opgeteld.

Helaas, maar die vlieger gaat niet op.
Ik heb de demo gedownload voor de 360 en had het na twee keer drie rondjes wel gezien. Middelmatige graphics en saaie gameplay zonder extratje om het geheel wat aantrekkelijker te maken. Middelmatig en niet het aanschaffen waard als je het mij vraagt.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Fri Sep 21, 2007 10:14

Ken wrote:Ik heb de demo gedownload voor de 360 en had het na twee keer drie rondjes wel gezien. Middelmatige graphics en saaie gameplay zonder extratje om het geheel wat aantrekkelijker te maken.
Klopt!
Maar het gaat allemaal wel razendsnel. Zijn er verschillen tussen de ps3 en de 360 versie? Lijkt me niet want als de 360 versie minder is dan de ps3 versie dan is ie wel heel nep. Het is 'n ps2 game! Maar je kan keihard over die parcours raggen. Muziek is redelijk. Sega Rally heeft altijd saaie gameplay gehad. Vindt ik prima. Welke race game heeft nou geen saaie gameplay eigenlijk? Mario Kart?
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Sep 21, 2007 11:44

Burnout series, Ridge Racer series, F-Zero en Wipeout als je die onder racegames wilt noemen, Daytona USA, de oude SEGA Rally games, Initial D om er maar een paar te noemen hebben naar mijn mening geen saaie gameplay.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Fri Sep 21, 2007 22:21

Ken wrote:Burnout series, Ridge Racer series, F-Zero en Wipeout als je die onder racegames wilt noemen, Daytona USA, de oude SEGA Rally games, Initial D om er maar een paar te noemen hebben naar mijn mening geen saaie gameplay.

Ik begin langzamerhand te zien waar je naartoe gaat....
F-zero GX is misschien wel de beste race game ever. Initial D, damn man nog steeds nooit gecheckt, als die game nou fokking 480p modus had, had ik hem echt gehaald.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Sep 22, 2007 00:02

Lekker belangrijk of de game een 480 modus heeft, zeker met racers maakt dat toch geen reet uit man. Het gaat om de gameplay, dus cut the crap en importeren die hap.
Post Reply