Halo 3

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Ken
Active Level:
Active Level:

Halo 3

Post by Ken » Mon May 21, 2007 16:54

Heeft er iemand hier de Halo 3 beta versie gedownload?

Ik heb veel filmpjes zitten bekijken en het ziet er toch wel erg wreed uit, de vraag is alleen of het het waard is om hiervoor Crackdown te kopen of toch gewoon te wachten tot september...

Wat zijn jullie bevindingen, ideeen hierover?
Last edited by Ken on Mon Jul 16, 2007 13:01, edited 1 time in total.
R-Type

Post by R-Type » Mon May 21, 2007 23:04

Grafisch ietwat teleurstellend, maar heel erg verslavende gameplay. Pak Halo 2's multiplayer, haal daar de minpunten uit, stop het beste van Halo 1 erbij en je hebt Halo 3 multiplayer.

We hebben het hier ook over een multiplayer beta, het kan (grafisch) alleen maar beter worden.

Of crackdown het waard is? Nu misschien niet meer.. hij is al 5 dagen aan de gang. Maar ik had vorige week een used crackdown gekocht, en ben best wel verslaafd aan Halo 3. Ben nu rank 7 speler.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue May 22, 2007 01:09

Is er een limiet aan de tijd dat de Halo3 beta beschikbaar is dan? Dat wist Ken niet...
R-Type

Post by R-Type » Tue May 22, 2007 15:33

Iets van 6 juni ofzo. Maar hij is met 4 dagen verlengd omdat Crackdown 1 dag problemen gaf.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue May 22, 2007 18:18

Met andere woorden; geen aanschaf waard K-man
Dem.

Post by Dem. » Tue May 22, 2007 19:23

Crackdown is een rukspel. Sommigen vinden het 'wel ok' tot 'matige' game, maar ik vond het gewoon ruk.

De halo 3 beta daarintegen is geweldig. De modes zijn maar 'meh', maar met vrienden spelen blijft gewoon geweldig. Zoals gezegd, Halo 2 min de minpunten + assault rife en andere goeie shit uit deel één. Grafisch vind ik het meevallen, het is aanzienlijk beter dan deel 2 en de maps zijn behoorlijk groot. Maarja, had beter gekund, hopelijk is dat offline wel zo.
R-Type

Post by R-Type » Tue May 22, 2007 20:50

Alles is volgens Bungie nog subject to change. Ook de graphics. Je ziet ook duidelijk dat er oa nog geen AA aanwezig is. En ga er maar vanuit dat de SP graphics keihard gaan rocken. Ik bedoel, dit beta'tje is imo al mooier dan de multies van oa GRAW 2 (vooral het water enzo). Dan lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat de SP graphics dus over alles heengaan. Ook heeft Halo altijd al een beetje een abstracte stijl gehad, die is perfect behouden. Ook moet je onthouden dat overzicht en duidelijkheid het belangrijkste zijn in online gamen, boven talloze details en effects die het overzicht weghalen.

En de gameplay.. ja.. het is nu al 1 van mijn meest gespeelde Live titels. 5 dagen lang gespeeld, ook veel social matches met IG members. In ranked slayer vrij gemakkelijk tot Rank 8 geschopt... ik ben benieuwd waar mijn plafond ligt :)

Crackdown is inderdaad ruk, maar ach ik had hem 2ehands en ik denk dat ik hem op de voorlaatste dag snel weer doorverkoop voor een zeer redelijke prijs. Ik verwacht namelijk na H3 beta een enorm crackdown aanbod.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed May 23, 2007 18:17

Het is natuurlijk wel een goeie stunt, ik hoor veel goede dingen over de Halo 3 beta en je kan er vanuit gaan dat de uiteindelijke versie nog beter wordt.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Jul 16, 2007 13:02

Image
R-Type

Post by R-Type » Mon Jul 16, 2007 20:13

Ik hoor mensen zeiken over de kwaliteit van de nieuwe trailer, ik vind hem nu al geweldig. Die sfeer, dat kleurgebruik.. etc.

Ook is het een snel via recordfunctie inelkaargezet filmpje geloof ik. Mensen die behind closed doors hebben gespeeld of gezien zeggen dat de final er nog veel beter uitziet.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Mon Jul 16, 2007 21:51

Echt, ik kijk zo uit naar deze titel. Ik hoop zo dat dit de perfecte mix van Halo 1 en 2 wordt.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Tue Jul 17, 2007 17:06

Ik vind het echt helemaal niks. Ik ben meer into WOII fps's. Heel dat space gedoe kan mijn aandacht niet vasthouden. Moet trouwens zeggen dat ik die halo console vreselijk ugly vind maar de fans zullen het helemaal met me oneens zijn ;)
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Tue Jul 17, 2007 18:30

Ik ben het ook zwaar met je oneens :D Ik vind het de mooiste Xbox (360) mod tot nu toe. Damn!
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Jul 18, 2007 00:03

Ik vind het grafisch niet veel bijzonders. De stijl en het kleurengebruik zijn dan wel goed, echt indrukwekkend is het allemaal niet echt. Maar goed het gaat meer om het verhaal en de multiplayer waar graphics er toch niet veel toe doen.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Jul 23, 2007 16:12

Image

Leuk gedaan..
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Mon Jul 30, 2007 11:02

Scans:

Image
Image
Image
Image
R-Type

Post by R-Type » Mon Jul 30, 2007 23:07

JAP scans zijn multiplayer, onderste singleplayer.

Ziet er imo gewoon goed uit; herkenbare Halo stijl.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Wed Aug 01, 2007 09:52

4 player online co-op bevestigd! NICE!

Image
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Sep 21, 2007 01:16

only 5 days to go people...ben voor het eerst in lange tijd weer eens enigszins hyped voor een launch. Het gaat rocken.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Sep 21, 2007 08:32

Het voelt een beetje als kerst. Voor je het weet is het zover. Maar ik sta d'r nog niet echt bij stil.
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Fri Sep 21, 2007 09:13

Lol...

Zijn jullie allemaal al gebrainwashed?
Kan iemand mij vertellen waarom Halo 3 nou zo goed zou moeten zijn?

Ik heb me nog niet met deze game bezig gehouden maar zonder dat ontkom je niet aan de hype en aandacht van dit spel.

Nu heb ik al heeeel veel voorbij zien komen maar heb nog absoluut niets gehoord over iets totaal nieuws wat Halo 3 heeft te bieden t.o.v. andere games op dit moment zoals Bioshock en Crysis.

Vooralsnog ga ik er gewoon vannuit dat het dit keer alleen maar een nog grotere Hype en reclame campagne is dan de vorige.

Overtuig me eens jongens.
2d fighting rules
R-Type

Post by R-Type » Fri Sep 21, 2007 13:30

Halo online is uitgebreid, en gewoon leuk. Geen enkele andere consolegame heeft het online zo goed voor elkaar. Het is het matchmaking, het ranking systeem, het aantal mods... Tevens is de actie snel en voor iedereen toegankelijk. Het is echt niet zomaar dat Halo 2 nog steeds de meest gespeelde titel op Xbox live is.

Halo werkt gewoon goed op een console. Het is een bepaalde formule die aanslaat. De controls van de voertuigen, het health recharge systeem (welke game had dit voordat Halo er was?), de enorme hectische veldslagen (again, welke titel had dit eerder?) en de AI was voor zijn tijd ook gewoon goed. Destijds stonden de meeste vijanden gewoon nog stil.

Je kunt dan zeggen dat Halo 3 veel op de oude Halo's lijkt en dit is ook zo. Halo 3 is goed omdat hij het beste van Halo 1 en Halo 2 pakt. Het is in feite een betere Halo 2, de meest gespeelde online game op de consoles dus.

Daarbij is het verhaal ook interessant, en kijk ik persoonlijk erg uit naar de voortzetting van het verhaal na het einde van Halo 2 gezien te hebben.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Sun Sep 23, 2007 21:16

9,5 van IGN. 700+ MB video review :P Ik ben hem nu aan het downloaden :)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Sep 24, 2007 00:37

Rano wrote:700+ MB video review :P Ik ben hem nu aan het downloaden :)

http://www.gametrailers.com/player/25484.html

Ik heb het niet kunnen weerstaan om te kijken, maar ze geven geen spoilers weg.

legztec wrote:Vooralsnog ga ik er gewoon vannuit dat het dit keer alleen maar een nog grotere Hype en reclame campagne is dan de vorige.

Ik vind het met de hype creatie nog meevallen. Geen valse release dates, geen slappe praatjes, ze weten zelf ook wel dat het gewoon een goeie game is. Je ziet aan de manier van promotie meestal wel of een game de moeite waard is namelijk. Hoe meer bullshit, hoe minder een game.

En ik kan je nu nog niet overtuigen dat Halo 3 de moeite waard zal zijn maar gezien de scores van IGN (9.5) en Gametrailers (9.8), zal het toch uiteindelijk wel je 60 euro waard zijn.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Mon Sep 24, 2007 08:11

Ik vind de videoreview van GT echt relaxed. Ze vertellen echt een hoop. Alleen wordt er een bossbattle gespoiled. Die boss ziet er echt wel heel ziek vet uit!
Post Reply