Killer Instinct 1 en 2 arcade (jamma)

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
almighty

Killer Instinct 1 en 2 arcade (jamma)

Post by almighty » Mon Jul 16, 2007 09:40

Graag zie ik beide deze games in m'n collectie en ben dan ook driftig opzoek.Wat zijn eigelijk een beetje redelijke prijzen voor deze games, weet namelijk dat ze niet echt vaak aangeboden worden en de prijzen nogal uiteenlopend zijn.Zelf heb ik redlijk wat over voor deze games omdat ze naar mijn idee gewoon perfect zijn, maar ga er bijvoorbeeld geen 300 euro voor betalen als ze gemiddeld voor 150 euro weggaan.(voorbeeld)
Sommige hebben ook geen hard drive of zijn vervangen door een flash card.(nooit meer hoeven te vervangen)
Tuurlijk moet je zelf kijken wat je voor deze games overhebt, maar het moeten ook een beetje redelijke prijzen zijn.Heb soms namelijk het idee dat je nogal flink word uitgemolken voor deze games kwa prijs.

Dus als iemand nuttige tips heeft waar ik eventueel op moet letten of een redlijke indicatie heeft kwa prijs dan hoor ik het graag :wink:
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Jul 16, 2007 12:39

Ik zou op marktplaats vragen. Ze worden wel 'ns aangeboden. Blijkbaar weet je al zeker dat je deze game(s) wilt hebben dus ik zal niet tegen je zeggen dat je het wel zeker moet weten. Je wilt dus liever deze games dan bijvoorbeeld 3rd strike? hmmmmm, interessant 8)
almighty

Post by almighty » Mon Jul 16, 2007 13:30

d wrote:Ik zou op marktplaats vragen. Ze worden wel 'ns aangeboden. Blijkbaar weet je al zeker dat je deze game(s) wilt hebben dus ik zal niet tegen je zeggen dat je het wel zeker moet weten. Je wilt dus liever deze games dan bijvoorbeeld 3rd strike? hmmmmm, interessant 8)

Al gepost daar :wink:
En 3rd strike heb ik al op m'n Dreamcast, en naar mijn idee wel redelijk arcade perfect.Dit kun je niet zeggen van Killer Instinct.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Jul 16, 2007 14:25

almighty wrote:
d wrote:Ik zou op marktplaats vragen. Ze worden wel 'ns aangeboden. Blijkbaar weet je al zeker dat je deze game(s) wilt hebben dus ik zal niet tegen je zeggen dat je het wel zeker moet weten. Je wilt dus liever deze games dan bijvoorbeeld 3rd strike? hmmmmm, interessant 8)

Al gepost daar :wink:
En 3rd strike heb ik al op m'n Dreamcast, en naar mijn idee wel redelijk arcade perfect.Dit kun je niet zeggen van Killer Instinct.

Tja, daar heb je wel een puntje. Er zijn genoeg goede fighting games die nooit geport zijn. Martial Masters voor PGS bijvoorbeeld. Ik weet niet of hij goed is, maar ik lees goede dingen. http://www.youtube.com/watch?v=eGaXlmYDiHw
Volgens mij is er een Killer Instinct Gold voor de N64
http://www.gamefaqs.com/console/n64/review/197715.html
Wat ik deboel is dat ik die fascinatie met KI niet snap. Meerdere mensen hebben dat. Ik vind het niks, hehe.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Jul 16, 2007 20:53

Killer instinct in de arcade heb ik ook altijd super gevonden, de game is uitzonderlijk in zijn genre. Tegelijkertijd is het een soort van 'hate it or love it'. Prijzen zijn tussen de 150 en 200 euro en wat ik gelezen heb wordt het zeker aanbevolen om die harddrive te vervangen omdat je daar veel problemen mee kan hebben en zodoende herhaaldelijk zult moeten vervangen. KI wordt meestal aangeboden in een dedicated cab, voor losse PCB's moet je goed zoeken.
almighty

Post by almighty » Tue Jul 17, 2007 03:56

ruderudie wrote:Killer instinct in de arcade heb ik ook altijd super gevonden, de game is uitzonderlijk in zijn genre. Tegelijkertijd is het een soort van 'hate it or love it'. Prijzen zijn tussen de 150 en 200 euro en wat ik gelezen heb wordt het zeker aanbevolen om die harddrive te vervangen omdat je daar veel problemen mee kan hebben en zodoende herhaaldelijk zult moeten vervangen. KI wordt meestal aangeboden in een dedicated cab, voor losse PCB's moet je goed zoeken.

Een memory card drive lost dat probleem gelukkig op :wink:
Denk dat ik wel alleen voor 1 ga want alleen die uitspraken als je een combo doet zijn al geweldig!
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Tue Nov 20, 2007 09:41

http://cgi.ebay.com/Vintage-NES-Nintend ... dZViewItem

Denk erom bij het bieden. Het is leer!
almighty

Post by almighty » Tue Nov 20, 2007 09:47

Bedankt dat je aan me gedacht heb d, maar een leren jasje is niet echt bepaald wat voor mij :lol:
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Tue Nov 20, 2007 11:23

almighty wrote:Bedankt dat je aan me gedacht heb d, maar een leren jasje is niet echt bepaald wat voor mij :lol:

:lol:
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Thu Nov 22, 2007 20:24

damn die shizzle ziet er echt fuxed uit :/ mischien iets voor cosplay lol

die pin is wel cool
Image
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Thu Dec 20, 2007 13:32

almighty

Post by almighty » Sun Jan 06, 2008 11:01

dacht vandaag even lekker KI te spelen krijg ik %^&* weer een blauw scherm :evil: :evil:
Image
Meteen de rukker gemaild waarom ik dit nu weer heb want dit mag namelijk geeneens meer voorkomen met een flashdrive.
Hopelijk stuurt hij een nieuwe...

Het is dat die game zo goed is anders lag hij nu over de knie!
almighty

Post by almighty » Tue Jan 08, 2008 18:25

problem fixed, pins waren smerig/beetje krom.
almighty

Post by almighty » Wed Jan 16, 2008 23:25

KI2 ook in de collectie.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Mar 31, 2008 11:54

almighty

Post by almighty » Mon Mar 31, 2008 14:30

meteen een bod gedaan :lol:
Post Reply