Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)
R-Type wrote:Die MVS lijsten van Neogeo slaan werkelijk nergens op, maar die AES lijsten gaan nog wel een beetje, hoewel ook dat in de realiteit verlaagd is.
De prijzen van de Neo-geo.com store slaan ook nergens op.
Zijn er nog ergens site's waar de prijslijsten wel redelijk up to date zijn dan?
Niet dat het mij weinig uitmaakt, maar tis zo lullig als je iets koopt en achteraf flink genaaid bent...
ignorance is a blessing.
Ik zou gewoon niet begginen aan dat soort lijsten, ik bedoel er zijn genoeg andere manieren om cheap aan je shizzle te komen zoals groot inkopen enz
Gewoon gemiddelt van wat je ziet oline plus de waarde die je er zelf aan geeft. Fuck ik zoek al een tijdje die all about SNK dvd laats 2 keer op ebay jammer genoeg kon ik niet meer dan 80 bieden inclusief verzend en nee niet gewonnnen wel in een ebay shop ze zien liggen voor 250 en dat is het me echt niet waard.
Ik zou gewoon niet begginen aan dat soort lijsten, ik bedoel er zijn genoeg andere manieren om cheap aan je shizzle te komen zoals groot inkopen enz
Gewoon gemiddelt van wat je ziet oline plus de waarde die je er zelf aan geeft. Fuck ik zoek al een tijdje die all about SNK dvd laats 2 keer op ebay jammer genoeg kon ik niet meer dan 80 bieden inclusief verzend en nee niet gewonnnen wel in een ebay shop ze zien liggen voor 250 en dat is het me echt niet waard.

ZiEk wrote:ignorance is a blessing.
Ik heb ze gehad en weer verkocht, echt niet de moeite waard voor die prijs hoor.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Zeker een game die in iedere pcb collectie thuis hoort
De Foto's komen rechtstreeks van EBay
Was nog best spannend maar uiteindelijk toch deze game weten te bemachtigen
En natuurlijk de pcb (orgineel offcourse
)
^&*%$
krijg ik net deze mail binnen:
Hi, i am so sorry, when i tested board again before send .the PCB is broken(still no sound).
so i refund your money $---.00.please look your paypal account,i send money use my otherone paypal account yaton6464@yahoo.com.cn.because orig account is limitation.
Thanks and sorry again
Dit is de 2'de keer al dat die gozer me teleurstelt, eerst met Super Srteet Fighter 2 (bleek te gaan om Street Fighter Turbo), en nu golden axe 2 zonder geluid.
Wel netjes dat hij alles goed oplost maar ben dus 2 keer blij gemaakt met een dood vogeltje!

De Foto's komen rechtstreeks van EBay

Was nog best spannend maar uiteindelijk toch deze game weten te bemachtigen

En natuurlijk de pcb (orgineel offcourse

^&*%$
krijg ik net deze mail binnen:
Hi, i am so sorry, when i tested board again before send .the PCB is broken(still no sound).
so i refund your money $---.00.please look your paypal account,i send money use my otherone paypal account yaton6464@yahoo.com.cn.because orig account is limitation.
Thanks and sorry again
Dit is de 2'de keer al dat die gozer me teleurstelt, eerst met Super Srteet Fighter 2 (bleek te gaan om Street Fighter Turbo), en nu golden axe 2 zonder geluid.
Wel netjes dat hij alles goed oplost maar ben dus 2 keer blij gemaakt met een dood vogeltje!
Rano wrote:Jammer van Golden Axe. Is dat deel 2? Of is de arcadeversie gewoon heel anders? Ik had deel 1 op de MD en de PC, die zag er toch iets minder gedetailleerd uit.
Ging om Golden axe 2.
Volgens mij nooit verschenen op een console.Heb Golden axe (1+2)namelijk ook op de MD en deze ziet er totaal anders uit.
Wacht wel weer rustig af

almighty wrote:Ken wrote:Je moet ook niks bij die Yaton kopen...
Ook al slechte ervaringen mee Ken?
Was voor mij ook de eerste en laaste keer, kon het proberen want Golden Axe 2 zie ik helaas niet vaak op EBay en al helemaal niet voor die prijs waar ik hem voor had.
dat is algemeen bekend over yaton.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
ruderudie wrote:Als je bij yaton koopt is de kans dat het zaakje origineel is ook kleiner dan 5% vermoed ik. Yaton; koning van de boots.
Ja klopt, nu schiet het me weer te binnen ik haal er altijd 2 door elkaar die veel van elkaar weg hebben.
Maar zat dan wel bij de gelukige 5%

Maar was de eerste en de laaste keer.
Eindelijk 1 van m'n favoriete games binnen en helemaal in topstaat
(origineel)

pcb shot:
Ben bijna door m'n lijst heen en ga maar eens kijken waar ik mu nu op kan storten haha.
over 2 weken nog Double Dragon 1 + mischien Super Streetfighter 2 CPS2 erbij.Had Double Dragon had ik al maar helaas een bootleg.(m'n enige trouwens
)

(origineel)

pcb shot:

Ben bijna door m'n lijst heen en ga maar eens kijken waar ik mu nu op kan storten haha.
over 2 weken nog Double Dragon 1 + mischien Super Streetfighter 2 CPS2 erbij.Had Double Dragon had ik al maar helaas een bootleg.(m'n enige trouwens

Weer wat nieuwe aanwinsten en binnen 2 weken volgen er nog behoorlijk wat pakketjes
Zelf heb ik m'n pcb/mvs collectie op stop gezet want sommige games zijn gewoon belachelijk duur en is op deze manier geen doen.
Ik heb dan ook gekozen voor een 1066 in 1 pcb (schoot me
) en kan op deze manier toch genieten van games die normaal gesproken erg lastig te vinden zijn.En dan heb ik het nog geeneens over de prijzen gehad.
Wel heb ik Killer instinct orgineel weten te bemachtigen en was een flinke duit maar die game moest ik gewoon hebben!
Maare genoeg geluld haha, hier de pic's:
Kon ze niet laten liggen haha.
snes/sfc games mint*:
Volgende week grote update...

Zelf heb ik m'n pcb/mvs collectie op stop gezet want sommige games zijn gewoon belachelijk duur en is op deze manier geen doen.
Ik heb dan ook gekozen voor een 1066 in 1 pcb (schoot me

Wel heb ik Killer instinct orgineel weten te bemachtigen en was een flinke duit maar die game moest ik gewoon hebben!
Maare genoeg geluld haha, hier de pic's:

Kon ze niet laten liggen haha.

snes/sfc games mint*:

Volgende week grote update...