[GZ] Nokia N-Gage QD
[GZ] Nokia N-Gage QD
Ik ben op zoek naar een Nokia N-Gage QD, het liefst het grijze model....
Uiteraard ook simlock-vrij.. en in een goeie acceptabele staat.
Het is volgens mij niet de meest praktische mobiel, maarja het design spreekt me wel aan en het oog wil ook wat. De games zijn een leuke bijkomstigheid..
Het liefs ruil ik dit tegen mijn Neo-Geo 1-slot board en 2 MVS games:
Metal Slug en KoF'94 (alleen de cart). Ligt er aan hoe compleet de Nokia is.
[memorycard, games etc..]
Je kunt me evt. een PM geven als je er eentje hebt liggen en er niks meer
mee doet..
Op mp.nl staan er wel maar ik ben niet zo gecharmeerd van de mobiele telefoonhandel op mp.nl of er moet er al eentje in de buurt op staan die ik zo op kan halen maar dat is niet het geval.... vandaar deze weg.
Hier nog een link naar een fotootje ervan voor degene die het modelletje
niet kennen van Nokia
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1081982404.png
Uiteraard ook simlock-vrij.. en in een goeie acceptabele staat.
Het is volgens mij niet de meest praktische mobiel, maarja het design spreekt me wel aan en het oog wil ook wat. De games zijn een leuke bijkomstigheid..
Het liefs ruil ik dit tegen mijn Neo-Geo 1-slot board en 2 MVS games:
Metal Slug en KoF'94 (alleen de cart). Ligt er aan hoe compleet de Nokia is.
[memorycard, games etc..]
Je kunt me evt. een PM geven als je er eentje hebt liggen en er niks meer
mee doet..
Op mp.nl staan er wel maar ik ben niet zo gecharmeerd van de mobiele telefoonhandel op mp.nl of er moet er al eentje in de buurt op staan die ik zo op kan halen maar dat is niet het geval.... vandaar deze weg.
Hier nog een link naar een fotootje ervan voor degene die het modelletje
niet kennen van Nokia
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1081982404.png
Metal Slut wrote:heej Marc, ik hou het even in de gaten voor je, als er niemand reageert dan
gaat het mobo in de verkoop en de carts ook.
Alleen een of andere madmen heeft het label aan beide zijde ingekort.. King of Fighters '94 is nog wel te lezen...
hmmm, niet om de prijs te drukken maar mijn voorkeur gaat wel naar een originele/intact label.
Zou gauw hij in de verkoop gaat dan hoor ik het wel.
ps: waar blijven je foto's in de gallerij...

Het gaat om het MV-1A board. Jullie zijn de allereerste als de spullen de verkoop in gaat mits nog interesse dan. Ik wacht nog even een paar dagen ofzo om te kijken of toch nog iemand toevallig zo'n Nokia heeft en die die toevallig ook nog kwijt wilt....
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik spullen niet heb kunnen testen bij mij thuis. Mocht het gewoon niet werken dan gewoon weer retour naar mij en het geld terug.... ik zal nog ff kijken wat het ongeveer moet opbrengen.
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik spullen niet heb kunnen testen bij mij thuis. Mocht het gewoon niet werken dan gewoon weer retour naar mij en het geld terug.... ik zal nog ff kijken wat het ongeveer moet opbrengen.