Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
-
Ken
- Active Level:

-
RTL 7 van de Amsterdamse kabel
Mooi land leven we toch. Zo worden Amsterdammers, die graag op de hoogte blijven van autosport, live voetbal en zakennieuws, gedwongen te verhuizen. De geytenwollen fatsoensrakkers van de programmaraad heeft namelijk zojuist besloten dat RTL 7 moet verdwijnen. Daarvoor in de plaats krijgen de bewoners van de hoofdstad en omgeving de Arabische familiezender Rotana Music Europe.
Volgens de programmaraad heeft RTL 7 te weinig toegevoegde waarde. En boven verstaan de Arabieren toch geen tiefus van Olav Mol, Alard Kalf en Johan Derksen. Wie toch nog wil genieten van Barbara Barend dient daarom gewoon een schoteltje aan te schaffen. Misschien goedkoop over te nemen van uw Turkse buurman...
Bron: Geenstijl
-
RoOd
- Active Level:

mooi heh, tijd voor een schotel op de dak (nee niet aan die balkon) en engelse zenders je huiskamer in laten komen, oprotten met nederlandse zenders en aanbieders.
alleen at5 kan blijven

Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...
My Neo Games
-
Giel
Kutzooi. Meer kan ik er niet over zeggen, ik keek dan wel niet zo vaak(bijna nooit) RTL 7 maar het gaat om het idee dat alleen wij genaaid worden.
-
R-Type
OMG dit zou ik echt niet trekken. Voetbal Insite is elke maandag vaste prik voor mij.
We wonen in Nederland man, waarom inpassen en een NL zender weggooien voor een stel bezoekers?
-
ManoRevolver
Tja, Amsterdam...

-
Baki
- Active Level:

Zoooo als dat spel motherfuckers mijn F1 en alle andere autosport zouden afpakken dan ging ik echt helemaal los! Wat een fucking bullshit is dat dan zeg omg!!!
-
Mittens666
Ik woon niet in amsterdam hehehe dus het intereseert me geen reet!