Bootleg pcb

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
almighty

Bootleg pcb

Post by almighty » Sun Mar 11, 2007 17:32

Ik vroeg me eigelijk af hoe ik voor mezelf kan berekenen hoeveel een bootleg mag kosten.
Zie op Ebay double Dragon aangeboden maar het is(helaas) een bootleg.
Stel dat je een originele pcb koopt(gaan uit van een bekende titel) en hij kost 100 euro, wat mag een bootleg dan eigelijk kosten?
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun Mar 11, 2007 19:15

10 euro.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Sun Mar 11, 2007 19:26

15 euro, ik ben met DreamerNL wat dit betreft. Koop alleen een bootleg als je niets te verliezen hebt en als je het niet erg vind om tijdens het spelen jezelf af te vragen of wat je speelt wel een 100 % kopie is. Wellicht klinkt ie iets anders. Ze zijn ook moeilijk te slijten en gaan sneller kapot en kunnen sneller kapot gaan tijdens verzenden. Ik heb zelf we; bootlegs, die zijn wel goed. 8) Diegenen die niet goed zijn daar zit ik nu mee en kan ik bestempelen als miskopen.
Een bootleg is ook waardeloos. als jij een originele Double Dragon hebt met de naam Technos erop, dan ben je echt veel blijer dan wanneer je iets anders vaags hebt. Aan de andere kant is het wel een goedkope manier om te zien hoe iets is. Maar verwacht er niet teveel van. Het is niet te vergelijken met een backup van een game op cd of dvd. Bootlegs zijn gewoon met minder zorg gemaakt en daarom kosten ze ook minder.
Damn, dus niet mijn bootleg pcb's kopen die ik te koop heb staan :lol:
De games die ik te koop aanbiedt werken 100%. Omdat ze bootlegs zijn, zijn ze goedkoper
almighty

Post by almighty » Sun Mar 11, 2007 21:14

Komt er dus gewoon op neer om het maar lekker links te laten liggen :wink:
Wel handig als je niet zeker van je zaken bent en het spel toch eens wilt testen.Deze double dragon koste meer als 30 euro en volgens de verkoper zaten er geen bugs/fouten in.
Toch leuk om te horen dat dus dus veels te hoog is ondanks dat de game zelf veel duurder is.

thx voor de info.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Mar 12, 2007 13:14

Double dragon ebay: http://search.ebay.nl/search/search.dll ... arch&fgtp=

Ik zou dan denk ik voor die deel 2 gaan. die verkoper gwgat is volgens mij wel te vertrouwen, hij is een grote seller op ebay.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Mar 12, 2007 18:37

Almighty als je echt voor de real deal gaat, vooral naar arcadiabay.com gaan. Redelijk prijzig maar die gasten weten waar ze mee bezig zijn op arcadegebied.
almighty

Post by almighty » Mon Mar 12, 2007 20:25

Zeker een mooie site, sommige zijn idd aan de prijs.
Trouwens voor een bootleg vragen ze daar nog behoorlijk wat :?
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:

Post by ZeMMiK » Tue Dec 11, 2007 15:41

Ik zie dat er 48 in 1 PCB's zijn.
Iemand hier ervaringen mee?

http://www.jammaboards.com/store/arcade ... d_194.html

ladybug / gyruss / galaga... blijft het leuk vinden.....
almighty

Post by almighty » Tue Dec 11, 2007 15:54

Heb hier wel een 1066 in 1 pcb en kan niks anders zeggen dat het prima werkt!
Die 48 in 1 werken waarschijnlijk hetzelfde.
Waarschijnlijk een klein opstart menu en kies uw game en gaan met die banaan :wink:

Zelfde als deze alleen andere verkoper.

http://cgi.ebay.nl/PCB-multigamebox-100 ... dZViewItem
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:

Post by ZeMMiK » Tue Dec 11, 2007 16:20

maar die 1066 is volgens mij een PC met 10 gig HD?? (no offense( :roll:
almighty

Post by almighty » Tue Dec 11, 2007 16:28

klopt helemaal, maar je bent wel meteen klaar en de games zijn bug vrij en identiek aan het orgineel.(zelf meer als 25 games ge'checkt)
Die 48 in 1 is eigelijk(bijna) het zelfde principe.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Tue Dec 11, 2007 18:39

als het een pc met hd is zijn het gewoon mame roms.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sat Dec 15, 2007 15:22

Die sukkels die de 1066 in 1 PCB's op ebay verkopen zijn echt ratten. Ze kopen ze bij Excellentcom voor 180 dollar en verkopen ze voor het dubbele aan noobs. Zelfde geld voor die dude uit Egeland die nieuwe Neo Geo AES games verkoopt voor 9,99 pond. Die zie je nu ook overal opduiken voor het dubbele. Nooit van ebay kopen in ieder geval zo'n ding
almighty

Post by almighty » Sat Dec 15, 2007 15:52

Nou ben anders tevreden over m'n 1066 in 1 en de prijs viel ook wel mee.
Geen gezeik meer met pcb's verwisselen en opslag :P
Maar er gaat niks boven een orginele pcb :wink:
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sun Dec 16, 2007 13:30

Ik zeg ook zeker niet dat er iets mis is met zo'n 1066 in 1, als je tenminste een mame kast wil hebben. Maar er is wel iets mis met die figuren die die troep goedkoop in Hong Kong halen en het nog voor het dubbele kunnen slijten op Ebay ook. Ik snap de mensen die dit kopen niet, maar goed.

@ Almighty; ik had ook nog even die PC engine gevolgd van R. Klok, maar jij had er jammer genoeg een ongelofelijke smak geld voor over ;)
almighty

Post by almighty » Sun Dec 16, 2007 13:39

ruderudie wrote:
@ Almighty; ik had ook nog even die PC engine gevolgd van R. Klok, maar jij had er jammer genoeg een ongelofelijke smak geld voor over ;)

yup :roll:
staan best vaak op ebay, maar mint worden ze zelden aangeboden.
haal hem ook op en als er toch iets aan makeert zie ik meteen van de koop af :wink: (besproken met R.Klok)
Maar ik hoefde me niet ongerust te maken, hij weet hoe ik erover denk hehe :P
Post Reply