Verzameling Rene Lips
Verzameling Rene Lips
Ik moet nog nieuwe foto's maken van mijn verzameling, maar hier kan je wat oudere foto's vinden van mijn collectie
http://www.xs4all.nl/~lipscm/Collectie/collectie.htm
http://www.xs4all.nl/~lipscm/Collectie/collectie.htm
We have a winner!
Cool dat je veel grote items uit Japan in doos hebt, ik wou dat ik daar ook wat meer de ruimte voor zou hebben. Ik zie trouwens op je site meer verzamelaars staan, misschien leuk als je die lui eens contact zodat er in deze galerij (en op het forum in het algemeen) nog meer retrofreaks komen rondkoekeloeren.
Waar staan je games eigenlijk, ik ben benieuwd naar je nieuwe pics.

Cool dat je veel grote items uit Japan in doos hebt, ik wou dat ik daar ook wat meer de ruimte voor zou hebben. Ik zie trouwens op je site meer verzamelaars staan, misschien leuk als je die lui eens contact zodat er in deze galerij (en op het forum in het algemeen) nog meer retrofreaks komen rondkoekeloeren.
Waar staan je games eigenlijk, ik ben benieuwd naar je nieuwe pics.
- General Wong
- Active Level:
Ja dat is allemaal pas ECHT retro, ik denk dat het merendeel wat je hebt stamt uit het pre 8 bit tijdperk?
Er staat inderdaad veel tussen van voor de 8-bit. Hoeveel kan ik niet zeggen, dat heb ik niet o goed bijgehouden. Ik op het moment bezig alles in te voeren in een database, maar het kost me meer tijd dan war ik van te voren op heb gerekend.
Wat een vette collectie zeg!!! Zie daar ook een ZX Spectrum, hoop er ooit 1 te bemachtigen. Heb er jaren geleden onwijs veel plezier van gehad. Weet me nog 1 game te herinneren, een action-game met een robotje door een doolhof heen, moest je ook rupsjes afknallen..... Weet bij god niet hoe die game heette maar vet vond ik 'm toen wel 

Met alle respect voor je collectie, en je kiest er natuurlijk zelf voor, maar ik vind het een beetje jammer dat het zo op een hoog geduwd wordt. Waarom nie netjes in kasten wegzetten en een beetje orde erin maken? Je hebt zo'n vette collectie, maar komt op deze manier totaal niet tot z'n recht imo. Zo lijkt het wel een beetje een puinhoop en kan me niet voorstellen dat de dozen er echt happy van worden.
Nu goed het is je eigen keus natuurlijk, maar het zou veel vetter zijn mochten ze netjes geordend staan en in kasten ofzo. Enkel mijn mening hoor...
Nu goed het is je eigen keus natuurlijk, maar het zou veel vetter zijn mochten ze netjes geordend staan en in kasten ofzo. Enkel mijn mening hoor...