[TK:] Garou; Mark of the wolves MVS
[TK:] Garou; Mark of the wolves MVS
Voor degenen op dit forum die misschien deze topper voor de MVS nog niet hebben, ik bied hem eerst hier aan en mocht het niet lukken te verkopen zet ik hem volgende week op het neo-geo.com forum.
Gaat om de Japanse versie. Cart ziet er prima uit, het (originele) label is echter deels gescheurd. Ik kan je hiervoor een bestandje toezenden met het originele label. Ik zal dit weekend een fotootje maken en hierbij zetten.
prijs: 70 euro incl. verzending
Gaat om de Japanse versie. Cart ziet er prima uit, het (originele) label is echter deels gescheurd. Ik kan je hiervoor een bestandje toezenden met het originele label. Ik zal dit weekend een fotootje maken en hierbij zetten.
prijs: 70 euro incl. verzending
Heb je geen interesse in ruilen (eventueel met bijbetaling van geld, dus half ruilen, half geld ofzo)? Of wil je echt alleen maar verkopen?
Ik wil hem heel graag hebben, maar ik ga over een paar maanden naar Japan en dan haal ik hem anders daar wel
. Het heeft namelijk geen haast.
Maar als je hem wil ruilen hoor ik het wel. Stuur me maar een PM, ik ben pas over anderhalve week weer wat regelmatiger op MSN. (ik wil er ook wel wat games voor wegdoen die ik normaal niet zo snel weg zou doen).
Ik wil hem heel graag hebben, maar ik ga over een paar maanden naar Japan en dan haal ik hem anders daar wel

Maar als je hem wil ruilen hoor ik het wel. Stuur me maar een PM, ik ben pas over anderhalve week weer wat regelmatiger op MSN. (ik wil er ook wel wat games voor wegdoen die ik normaal niet zo snel weg zou doen).
Sorry maar dan ben je wel iets te hoog met je prijs ruderudie, kan de complete kit kopen voor 69 euro.(e-bay)
Maar dan komt er nog wel wat aan shipping overheen.
ps : Wil niet lullig doen hoor...
http://cgi.ebay.nl/Game-SNK-MvsJap-Garou-Mark-of-the-Wolves-Original-Flyer_W0QQitemZ170062088743QQihZ007QQcategoryZ13716QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem
Maar dan komt er nog wel wat aan shipping overheen.
ps : Wil niet lullig doen hoor...
http://cgi.ebay.nl/Game-SNK-MvsJap-Garou-Mark-of-the-Wolves-Original-Flyer_W0QQitemZ170062088743QQihZ007QQcategoryZ13716QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem
ruderudie wrote:Ik heb de auction gezien, en al is het een onvolledige kit het is wel een hele goede prijs. Kom je echter niet vaak tegen kan ik je garanderen, er staan ook volledige kits op ebay van 150 euro. Ik kan wel iets lager gaan maar verwacht niet dat ik die cart snel voor onder de 60 euro verkoop.
Je moet er ook voor vragen wat jij ervoor wilt hebben, een ander weet niet z wat jij ervoor betaald heb.
Ik zeg altijd maar; je hoeft er maar 1 te vinden

ruderudie wrote:@ziek: ik ben benieuwd naar je goede prijs?
cheaper dan e-bay ongeacht verzend kosten zou wel leuker zijn, denk ook dat je het sneller verkoopt dan.
Maar de waarde dat jij aan hecht moet je gewoon volhouden, beter om iets blij te verkopen dan met een rot gevoel overblijven.
Hopelijk is dat al gebeurt en anders nog succes ermee.