TK : PCE Kaze Kiri Ninja Action / PCE Steam Hearts

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Swaain

TK : PCE Kaze Kiri Ninja Action / PCE Steam Hearts

Post by Swaain » Wed Feb 14, 2007 08:20

Hey allen - ik heb volgende PCE Super Cdrom² games te koop (ik knip & plak hieronder even m'n post op NTSC-uk) :

- Kaze Kiri Ninja Action
PCE / JP, near-mint (Very minor manual creases on reverse and two tiny, almost invisible, disk scratches) - €65 delivered

- Steam Hearts
PCE / JP, mint but no spine - €50 delivered

As far as I know both are highly sought-after collector's items, which is why I post them here before using them as trade-ins during the retro shopping spree I'm planning sometime next week.

Offers are welcome, especially if you buy both, but please keep it reasonable. These games routinely sell for 100 USD + on ebay - each, even without spine & reg card. I'm after a quick sale, and I'm not looking for that kind of money, but I'm sure you'll understand that £20 delivered just won't do....

Dus : prijs is in principe aangegeven, maar ik zal elk ernstig bod in overweging nemen, zeker als je de twee games neemt - in dat geval zou ik een bod van 100 euro bv. zeker ok vinden.

Betaling : paypal of bankoverschrijving in Euro.
Last edited by Swaain on Sat Mar 24, 2007 07:47, edited 6 times in total.
Peet1979

Post by Peet1979 » Wed Feb 14, 2007 21:11

DAMN....wat een klotezooi...

Had dit topic gisteren geopend en ik had direkt zonder aarzelen Donpachi en Dodonpachi van je overgenomen. Ik heb nu alleen Dodonpachi voor de prijs waar jij allebei de games voor weg doet.... :oops:
En helaas ook al betaald, anders had ik het als nog gecancelled, kut e-bay..
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Thu Feb 15, 2007 11:26

als je dodonpachi hebt doe je donpachi toch nooit! Misschien een schrale troost Peet..... :). Pas op voor de verzamelmanie :twisted:
Swaain

Post by Swaain » Thu Feb 15, 2007 11:28

Mwjah, ik vind (vond) Donpachi toch wel een goede instapper hoor.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Thu Feb 15, 2007 11:54

Ja feit blijft dat dodonpachi echt een ziekelijk moeilijk spel is, in mijn ogen tenminste. Zowieso hoge drempel voor een shooter
Peet1979

Post by Peet1979 » Thu Feb 15, 2007 13:53

Wil je Sonic Wings ff voor mijn vasthouden? Kom er vanavond dan bij je op terug. Die game is minder overweldigend dan bijv. Dodonpachi, denk ik of niet??
Swaain

Post by Swaain » Thu Feb 15, 2007 14:28

Ja hoor, veel rustiger - bezadigder - van tempo, maar vanaf level 3-4 toch ook niet te onderschatten. Het is een soort remix van de "beste" levels van Sonic Wings 1 - 3 op de NeoGeo. De makers van dit spel zijn later naar Psikyo gegaan, maar dit is helemaal nog geen "bullet hell" shooter.

Van de drie shooters die ik te koop heb (nu had) is dit deze waar "beginners" het meest aan zullen hebben, en / of het meest van zullen leren.

Ik hou 'm even achter voor je - tot vanavond laat - maar vergeet alsjeblief niet om me iets te laten weten, want ik heb de game ook op andere forums te koop staan.
Swaain

Post by Swaain » Thu Feb 15, 2007 14:30

Heb net ook nog

G Darius (JP / PSX) aan m'n sales lijst toegevoegd.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Feb 15, 2007 16:17

Heb je even een foto van G Darius?
Swaain

Post by Swaain » Thu Feb 15, 2007 16:22

Als je een foto wil kan ik er wel een maken, maar 't is wel wat extra gefiedel voor weinig resultaat : op foto zal je een (near)-mint game zien, maar de kleine imperfecties komen er niet door op mijn toestel - bv. oppervlakkige vegen op buitenkant van doosje enzo zal je niet zien. Is er iets dat je precies wil weten of extra beschrijven? Disk, spine en reg. card zijn letterlijk flawless.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Feb 15, 2007 16:25

OK duidelijk. Het ging me meer om artwork van de hoes om zeker te zijn dat het de juiste versie is. Deze is het neem ik aan.
Image
Swaain

Post by Swaain » Thu Feb 15, 2007 16:27

ja hoor. zijn er verschillende versies dan - behalve de gewone regio-releases JP, PAL en US?
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Feb 15, 2007 16:29

Nou je hebt nogal eens dat mensen best of versies aanbieden zonder het te vermelden.
Swaain

Post by Swaain » Thu Feb 15, 2007 16:30

Ah zo. Nee het is dus de originele release. Ben je geïnteresseerd?
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Feb 15, 2007 16:41

Ja ik ben wel geinteresseerd, ruilen doe je niet aan he?
Swaain

Post by Swaain » Thu Feb 15, 2007 16:44

Mh. Liever niet, want ik heb nu al moeite met het uitspelen van de spellen die ik liggen heb. Liever cash (of paypal) dus, tenzij je toevallig iets hebt waar ik echt naar op zoek ben. Wat heb je in de aanbieding?
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Feb 15, 2007 16:49

Niks bijzonders, alleen als je echt iets had gezocht ofzo.

Ik kom er nog over bij je terug.
Swaain

Post by Swaain » Thu Feb 15, 2007 16:51

OK, laat maar iets weten.
Peet1979

Post by Peet1979 » Thu Feb 15, 2007 22:27

Swaain wrote:Ja hoor, veel rustiger - bezadigder - van tempo, maar vanaf level 3-4 toch ook niet te onderschatten. Het is een soort remix van de "beste" levels van Sonic Wings 1 - 3 op de NeoGeo. De makers van dit spel zijn later naar Psikyo gegaan, maar dit is helemaal nog geen "bullet hell" shooter.

Van de drie shooters die ik te koop heb (nu had) is dit deze waar "beginners" het meest aan zullen hebben, en / of het meest van zullen leren.

Ik hou 'm even achter voor je - tot vanavond laat - maar vergeet alsjeblief niet om me iets te laten weten, want ik heb de game ook op andere forums te koop staan.

Nou, vooruit doe Sonic Wings Special dan maar voor mij! Ik heb vandaag toch al veel tel veel geld uitgegeven. Vandaag ook een Samsung LCD gekocht en morgen ophalen :D Die 25 euro kan ik er dus ook nog wel bij. Als het goed is betaal ik het liefst per paypal, geef mij aub per PM je gegevens, dan maak ik het morgen naar je over. Mijn gegevens stuur ik je daarna ook wel per PM.

Oh ja, en Rudie bedankt voor je verzamelmanie-waarschuwing...Ik zal proberen om het niet uit de hand te laten lopen. Mijn vrouw zal daar ook wel voor zorgen ;)
Swaain

Post by Swaain » Mon Feb 19, 2007 14:38

NM
Last edited by Swaain on Sat Mar 24, 2007 07:48, edited 1 time in total.
Swaain

Post by Swaain » Tue Feb 20, 2007 21:23

NM
Last edited by Swaain on Sat Mar 24, 2007 07:48, edited 1 time in total.
Swaain

Post by Swaain » Sat Mar 24, 2007 07:47

Heb net een paar games toegevoegd...
Post Reply