computerbeurzen

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
ne0

Post by ne0 » Mon Jan 29, 2007 19:39

Ik denk dat als je voor de koopjes gaat je toch wel bedrogen uit komt. Gewoon lekker beetje rondkijken etc, maar niet verwachten dat je panzer dragoon saga voor een tientje meeneemt :) Die lui daar zijn ook niet achterlijk, en ALS er al een enorme deal is dan is die al weg tegen de tijd dat jij er bent. Maar ik kan me niet voorstellen dat er echt koopjes zijn.
almighty

Post by almighty » Mon Jan 29, 2007 19:58

ne0 wrote:Ik denk dat als je voor de koopjes gaat je toch wel bedrogen uit komt. Gewoon lekker beetje rondkijken etc, maar niet verwachten dat je panzer dragoon saga voor een tientje meeneemt :) Die lui daar zijn ook niet achterlijk, en ALS er al een enorme deal is dan is die al weg tegen de tijd dat jij er bent. Maar ik kan me niet voorstellen dat er echt koopjes zijn.

klopt, was er de laaste keer ook en de prijzen waren echt een stuk hoger als op e-bay.En als je wat van de prijs af wilt dan kijken ze je een beetje glazig aan :?
Maar ik zie het ook als een dagje uit, en heb mischien vast nog wel een paar tientje over 8)
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Mon Jan 29, 2007 21:27

in schiedam heb ik nog een secret of mana voor 25 eurie compleet, niet in top staat dat wel en amerikaans. toch wel kunnen afdingen, maar goed ze hadden ook belachelijk duure shit liggen.

Verbaasd was ik over gameover, hun winkel is echt te duur maar in schiedam hadden ze bakken met losse megadrive en snes carts en die waaren niet zo duur.

Rklok schijnt ook van de partij te zijn, verandert hij de prijzen ook buiten ebay ?
Image
almighty

Post by almighty » Mon Jan 29, 2007 21:39

ZiEk wrote:
Rklok schijnt ook van de partij te zijn, verandert hij de prijzen ook buiten ebay ?

Ik hoop het niet, anders ga ik dreigen dat ik niks meer bij hem koop op E-bay :lol:
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Tue Jan 30, 2007 00:42

En ik doe mee!

moet nogsteeds de neogeo schoonmaken die ik van hem heb :/

ben zo lui :twisted:
Image
almighty

Post by almighty » Tue Jan 30, 2007 04:49

Ja ik vraag ook altijd hoe de staat is van zijn consoles.
Bij Hit-Japan word het aangegeven met A-B-C-D, maar bij hem blijft het gissen :wink:
Maar ik mag niet klagen hoe de consoles eruit zien die ik van hem heb 8)
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Tue Jan 30, 2007 17:33

Vooral niet om de prijs ook, hij is ook erg sociaal en geeft je graag extra fotos als je vraagd.
Image
almighty

Post by almighty » Tue Jan 30, 2007 18:36

ZiEk wrote:Vooral niet om de prijs ook, hij is ook erg sociaal en geeft je graag extra fotos als je vraagd.

Welke consoles heb jij van hem ZiEk?
Zelf komt mijn Pc Engine Duo,Megadrive 2,Megacd 2 en m'n pxs(onderweg)bij hem vandaan.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Tue Jan 30, 2007 20:35

eigenlijk allen een boxed AES jap met KOF94 en samsho2

maar ook wat games voor de famicom en super fami.

wou die engine ook boeken maar heb geen geld zit nog te wachten op een snes lot, waar ik veel aan stress want ik heb al betaald maar krijg al een tijd geen berichten :/
Image
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sun Feb 04, 2007 12:36

Ben net terug van vakantie en uiteraard sta ik nu rood. Mijn main goal is eigenlijk om 2 AES oldstyle sticks te scoren op die beurs maar ik denk niet dat de kans groot is dat dit lukt? Anders wordt het toch RX op ebay...
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sun Feb 04, 2007 13:55

ruderudie wrote:Ben net terug van vakantie en uiteraard sta ik nu rood. Mijn main goal is eigenlijk om 2 AES oldstyle sticks te scoren op die beurs maar ik denk niet dat de kans groot is dat dit lukt? Anders wordt het toch RX op ebay...

yo zelf had ik voor 40 bij foregames gehaal, mischien hebben ze nog meer.
Image
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Feb 05, 2007 19:26

http://www.bonami-spelcomputer-museum.nl/beurs.htm

hier staan een paar pics van vorig jaar toch wel geinig zo te zien.
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Mon Feb 05, 2007 22:55

goed zijn die pics, ik kreeg al meteen zin om stuff te kopen :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Feb 05, 2007 23:59

junk! :wink:
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Tue Feb 06, 2007 11:01

er gaat niks boven een zaal vol meuk.

ik heb toch even die vectrex site gechecked, heel cool ding blijft het. Heeft iemand er hier 1?
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Thu Feb 08, 2007 11:25

Een beetje kortdag, maar misschien toch wel leuk en vooral entree is niet duur. Zelf laat ik de beurzen enz even links liggen, want ben momenteel een beetje door mijn geld heen.

http://www.gamersdag.nl/
Keep on Dreaming
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Thu Feb 08, 2007 16:29

lame, geen vechtgames zoals NARUTO4 of street fighter ffs

verder wel cool initiatief, maar 6 eurie is ook duurder dan die aankomende beurs.
Image
almighty

Post by almighty » Fri Feb 16, 2007 18:13

Nou het is bijna zover, heb er best zin in.
Kom zowiezo niet met lege handen thuis want Ronnie neemt meteen m'n super famicom mee + gradius 2 voor de pc engine :wink:
Nog ff kijken of ik een duo kan scoren en wat andere leuke titels, weet wel dat ik een goed gevulde portomonee moet meenemen :)

Kijk mijn vriendin is gewoon een topper!, ze vond het zo sneu dat m'n duo stuk ging dat ze me de volgende dag nog eens een extra 250 euro gaf om een nieuwe te halen. (prijs in gebaseerd op een duo uit japan incl. shipping)
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Fri Feb 16, 2007 18:35

Mijn vriendin klapt tegen de grond aan op vakantie en lit 3 dagen in het ziekenhuis waardoor we pas morgen weer naar huis komen hehehe

dus of ik het zondag ga redden is nog even bezien maar als ik kom dan heb ik wel zin om even los te gaan :P
hebben we al een meetingpoint hehehe :)

zie jullie misschien daar!

My Neo Games
almighty

Post by almighty » Sat Feb 17, 2007 22:54

Nou als jullie iemand zien rondlopen rond de 90 kilo en een meter breed dan ben ik het iedergeval niet :wink:
almighty

Post by almighty » Sun Feb 18, 2007 14:36

Net terug van de beurs en nog wel iets gescoord, helaas viel het me wel iets tegen en de prijzen waren tot vergelijking met e-bay te hoog!
Maar het was wel gezellig en kan niet wachten op de volgende :wink:
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sun Feb 18, 2007 19:23

Ben er ook geweest vandaag. Het was echt niet druk wat wel erg zonde was.
Ook was er naast 1 game niet veel bijzonder voor mij bij. Die ebay gast had naast een paar leuke consoles ook niet veel soeps. Ja het was cheap maar meer dan 2 euro wil je ook niet betalen voor losse vergeelde snes carts, als je ze al wilt. Ook had hij wat famicoms maar het leek wel of hij die uit een sloot had opgevist. Wel veel leuke msx, atari, etc retro gezien alleen daar heb ik niet veel interesse in. Volgend jaar ga ik dan dus ook niet meer.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Feb 18, 2007 21:27

Jammer. Ik had alleen gegaan als ik door kon gaan naar Duitsland, alleen hoefde ik daar zondag toch niet naartoe uiteindelijk. Klinkt vrij kansloos helaas. Foto's??
almighty

Post by almighty » Sun Feb 18, 2007 23:06

Had er 2 gemaakt met m'n gsm maar zijn helaas niet echt scherp, dus niet echt de moeite om te posten.
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Mon Feb 19, 2007 01:17

ik heb het helaas niet kunnen redden, me meissie is nog steeds niet bijgekomen van dr hersenschudding dus die heb ik vandaag maar verzorgd.

Jammer dat het niet echt super was voor degenen die gegaan zijn.

Wat staat er als volgende op de agenda?

My Neo Games
Post Reply