[GEZ] Arcadevoeding (en iemand met een Masterplay cabinet)

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
wibraman
Active Level:
Active Level:

[GEZ] Arcadevoeding (en iemand met een Masterplay cabinet)

Post by wibraman » Mon Jan 29, 2007 18:35

Hoi,

ik loop al een tijdje rond met een arcadekast met kapotte voeding en moet nu dus toch eindelijk eens een keer op zoek gaan naar een nieuwe arcadevoeding.

Dus heb jij een voeding die je voor een mooie zachte prijs verkoopt? Wie weet dat je hem aan mij kan slijten.

Dat brengt me trouwens ook gelijk bij het volgende probleem: Ik heb de voeding er destijds uitgehaald om te kijken wat er aan kapot was. Hij was niet meer te repareren en toen heb ik hem maar uit de kast gelaten. Ik had mooi alle aansluitingen op een papier opgeschreven zodat een eventuele nieuwe voeding makkelijk aangesloten kon worden en deze goed bewaard. Te goed bewaard. Want nu kan ik hem niet meer terugvinden.

Heeft daarom iemand hier misschien een Masterplay cabinet die dan de aansluitingen even wil overschrijven zodat ik weet welke kleur draadje onder welk schroefje moet? Ik zou het zeer op prijs stellen.
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Tue Jan 30, 2007 17:15

ik heb een masterplay, bel me maar ff met wat je precies wilt weten want dan kijk ff live in me kast voor je :P

pm zit zo in je inbox.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
wibraman
Active Level:
Active Level:

Post by wibraman » Tue Jan 30, 2007 22:07

Misschien dat het nu te laat is om te bellen, dus ik PM je wel even terug. Wel al alvast bedankt, ik stel het zeer op prijs!
Post Reply