Fijne terugtocht / Welkom thuis Ken

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Gameholic

Fijne terugtocht / Welkom thuis Ken

Post by Gameholic » Tue Jan 23, 2007 12:52

Het zal niet mee vallen voor onze Japan expert om het land van de rijzende zon te verlaten! En je laat geloof ook nog een dame achter of niet Ken? ;)

Anyway, fijne reis gewenst!

Nu maar wachten op de uitnodiging voor een biertje bij jouw thuis dude ;)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Jan 23, 2007 12:57

Het verhaal met de dame is maar beeindigd voor ik terug ga, dat lange afstanden gebeuren werkt voor mij niet dat weet ik nu al dan kan je er maar beter nu mee ophouden.

Het is wel apart dat de 10.000e post precies wordt gemaakt terwijl ik mijn handbagage van 18 kilo 8) dichtrits. Zo op het eerste oog valt het nog wel mee wat ik meeneem in me bagage, heb echt veel naar huis gestuurd gelukkig.

Vorig jaar had ik iets van 35 kilo teveel bij me op het vliegveld, dat was echt niet relaxed. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen destijds met twee koffers, drie stuks handbagage pff hou maar op.
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Jan 23, 2007 17:11

Fijne reis terug, Ken!

Ondanks dat het een stuk minder is dan vorig jaar blijft die 18 kilo wel flink wat :lol: Wat neem je eigenlijk juist wel en niet mee in je handbagage en wat doe je in je koffers?
almighty

Post by almighty » Tue Jan 23, 2007 17:47

Goede reis kerel!

Ben benieuwd wat je allemaal weer gekocht heb :wink:
MajorTom

Post by MajorTom » Thu Jan 25, 2007 17:10

Welkom terug! We hebben het mooie weer voor je bewaard jongen! XD
Muzzle

Post by Muzzle » Thu Jan 25, 2007 21:03

Welkom terug. Ik hoop dat je weer een beetje kan wennen aan het leven in Nederland. :)
goukipau

Post by goukipau » Fri Jan 26, 2007 22:11

Ken ik weet dat je al terug bent, veel dank voor de wii man!!! Echt super gedaan, ik wil snel een keer afspreken om een keer samen te gamen en bij te kletsen over Japan.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Jan 27, 2007 19:53

Hey man, cool dat alles goed is aangekomen! En geen extra kosten ook dus neem ik aan?
Post Reply