Zolderopruiming :
Ik heb nog een aantal arcade marquees welke ik eventueel wel wil verkopen. Misschien is iemand er blij mee, kan ook erg leuk staan om ze in een lichtbak op te hangen (heb ik zelf ook gedaan met een aantal

Ik heb
1) Dark Stalkers - Capcom. Zeer duister en mooi. Op de foto ligt hij op de grond maar deze moet je echt van achteren verlichten, dan komen die ogen/kaken zeer mooi tot hun recht. 12 euro
2) Pacman. Origineel van een cabaret pacman cab (dus niet de grote gele, maar die iets kleinere). 15 euro. Sticker moet je nog verwijderen.
3) Gee Bee - Namco. Leuke marquee, ik ken het spel eigenlijk niet (zal het eens opzoeken

4) Pac man - Geen idee van wie deze is, maar is natuurlijk niet origineel. Maar voor het opleuken van een bartop model bijvoorbeeld is het wel leuk

5) Pengo - Sega. Origineel. 7,50 euro.
6) The End - Stern. Erg mooie artwork. 8 euro.
7) Zarzon - Taito origineel. Stickerresten zitten net voor het Taito logo. Heel sprekende marquee, ook deze (net als de rest) moet je echt zien met verlichting van achteren, dan krijgt het ineens diepte. 10 euro.
Foto's :

Prijzen exclusief verzendkosten, mag ook ophalen in Apeldoorn. Alles in 1 koop voor 50 euro + verzendkosten
Mijn Outrun 2 SP Sega Naomi upright komt ook te koop binnenkort, ik kan er bijna bij om hem aan te zetten en even te controleren haha. Staat gewoon warm in huis maar er staat nog een flipperkast voor en andere 'rommel'