Jap PS1 shooters op Ebay

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
goatboy

Jap PS1 shooters op Ebay

Post by goatboy » Wed Oct 22, 2008 14:32

Ik heb een aantal van mijn PS1 games op Ebay gezet, kijk maar als je wil.

http://shop.ebay.com/merchant/henknieborg
ckong

Re: Jap PS1 shooters op Ebay

Post by ckong » Wed Oct 22, 2008 15:35

goatboy wrote:Ik heb een aantal van mijn PS1 games op Ebay gezet, kijk maar als je wil.

http://shop.ebay.com/merchant/henknieborg

Ga ik zeker volgen, misschien ook wel bieden. Ik neem aan dat je zendingen combineert? En ophalen? (Gelselaar, ongeveer 10 km)
goatboy

Post by goatboy » Wed Oct 22, 2008 15:52

Dank je, Zendingen combineren en ophalen is geen probleem voor mij.
almighty

Post by almighty » Wed Oct 22, 2008 18:44

hoe zijn de disc's? want op zich ook interesse maar graag zonder krassen :wink:
Condition 'very good' dus ga er vanuit dat ze wel goed zijn.
Wel zonde dat je ze verkoopt want er zitten wel leuke titels tussen.
goatboy

Post by goatboy » Wed Oct 22, 2008 19:27

De discs zien er bijna als nieuw uit. Ben er altijd zuinig op geweest. Vooral Gradius Gaiden is een mega shooter vindt ik.
almighty

Post by almighty » Wed Oct 22, 2008 20:00

Heb al het een en ander geboden en als ik ze eventueel win kom ik ze wel halen :P
almighty

Post by almighty » Wed Oct 22, 2008 20:16

goatboy wrote:De discs zien er bijna als nieuw uit. Ben er altijd zuinig op geweest. Vooral Gradius Gaiden is een mega shooter vindt ik.

Zeker een hele brute game!
almighty

Post by almighty » Mon Oct 27, 2008 18:01

Door het poetsen (astro scherm) de veilingen vergeten :evil:
goatboy

Post by goatboy » Mon Oct 27, 2008 21:28

Tja, Je hebt nu wel een mooi glanzend scherm. Dat dan weer wel!!! :P

Alleen Gradius Gaiden is niet verkocht. Die bleef steken op USD 7,- Niet te geloven toch? Blij dat ik een minimale prijs had ingesteld.

Anyhoe, Maar heb binnenkort nog veel meer te veilen. Waarschijnlijk Sega Saturn, Dreamcast en Megadrive / Mega CD.
almighty

Post by almighty » Mon Oct 27, 2008 21:48

Ga je dat binnenkort doen :roll:
Want anders wacht ik nog even met betalen en kom ik een keertje langs om de boel te komen halen want normaal gesproken had ik meerdere games gewonnen haha.(prijzen vielen reuze mee)
Maar als je liever heb dat ik betaal dan is dat natuurlijk ook goed.
Gradius Gaiden had ik ook wel belang bij gehad maar heb hem nu geseald voor 35 dollar vandaar dat ik m'n bod had ingetrokken, sorry.

Marc.
goatboy

Post by goatboy » Mon Oct 27, 2008 22:29

No prob man, Tis jouw geld. Prijzen vielen inderdaad reuze mee ja. :?

Ga m'n veilingen de volgende keer wel zo plannen dat ze in het weekend eindigen. En wat is Ebay duur geworden trouwens!!! Weer lang geleden dat ik op ebay zat. Om over Paypal maar niet te beginnen.

En ja, Je kunt wel effe wachten met betalen als je op de volgende lichting wilt wachten. Geen probleem.
almighty

Post by almighty » Mon Oct 27, 2008 22:47

thx :wink:

psx doet het zowieso niet echt lekker en zie ook vaak bij R.KLOK dat hij vaak met z'n titels blijft zitten.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Tue Oct 28, 2008 09:57

goatboy wrote:No prob man, Tis jouw geld. Prijzen vielen inderdaad reuze mee ja. :?

Ga m'n veilingen de volgende keer wel zo plannen dat ze in het weekend eindigen. En wat is Ebay duur geworden trouwens!!! Weer lang geleden dat ik op ebay zat. Om over Paypal maar niet te beginnen.

En ja, Je kunt wel effe wachten met betalen als je op de volgende lichting wilt wachten. Geen probleem.
misschien de volgende keer ook verzendkosten erbij zetten? Dan had je misschien meer geld kunnen verdienen. Ik hield ze in de gaten, maar geen verzenkosten = fail, dus heb ik nooit geboden.
goatboy

Post by goatboy » Tue Oct 28, 2008 14:19

Niet iedereen denkt zo natuurlijk. Als je echt een titel zoekt dan neem je wel de moeite om even een berichtje te sturen wat betreft verzending. Maar verzendkosten vermelden kan natuurlijk geen kwaad.

In ieder geval bedankt voor de comment.
Post Reply