Jontra's Naomi en Candy cabinets
Jontra's Naomi en Candy cabinets
Leden van het forum,
Jontra is iemand waar ik (Ken) een keer zeer plezierig een Naomi cabinet van heb gekocht. Ik maak deze topic sticky omdat Jontra regelmatig cabinets binnen krijgt en deze voor schappelijke prijzen verkoopt en bovendien aan de deur kan afleveren. Hou deze topic dus goed in de gaten en mocht je vragen hebben kun je deze aan mij of aan Jontra stellen.
Hier onder zie je de cabs die momenteel te koop zijn en er komen binnenkort waarschijnlijk nog wat Naomi's bij. De reden dat ik me met deze topic bemoei is omdat er steeds meer vraag is naar cabs en Jontra een betrouwbaar persoon is die ook nazorg regelt, mocht je ooit met technische problemen zitten.
Wellicht is het zelfs mogelijk om van te voren er voor te zorgen dat de Naomi cabs worden geresized naar sit down etc. maar dat is dus allemaal in overleg mogelijk, pm Jontra of mij er even over.
Fotos's zullen zeer spoedig geplaatst worden.
-Sega Naomi cabinet aan met een jamma aansluiting.
De kast is voorzien van 6 knoppen per speler.
Vraagprijs: 450 euro + een jamma game.
Big Century cab met een 28/29 inch scherm en een jamma aansluiting.
De kast is een sit down model maar het staat op een orginele verhoging.
Conditie: 8/10
Vraagprijs: 600euro Incl een jamma game (nee het is geen world cup 90:).
-O.K. Baby cabinet aan met een 28/29 inch scherm aan met een jamma aansluiting.
De kast is best verkleurd maar dit is een normale/slechte eigenschap van de OK Baby's
Vraagprijs: 550 Euro. (incl een Jamma game)
Jontra is iemand waar ik (Ken) een keer zeer plezierig een Naomi cabinet van heb gekocht. Ik maak deze topic sticky omdat Jontra regelmatig cabinets binnen krijgt en deze voor schappelijke prijzen verkoopt en bovendien aan de deur kan afleveren. Hou deze topic dus goed in de gaten en mocht je vragen hebben kun je deze aan mij of aan Jontra stellen.
Hier onder zie je de cabs die momenteel te koop zijn en er komen binnenkort waarschijnlijk nog wat Naomi's bij. De reden dat ik me met deze topic bemoei is omdat er steeds meer vraag is naar cabs en Jontra een betrouwbaar persoon is die ook nazorg regelt, mocht je ooit met technische problemen zitten.
Wellicht is het zelfs mogelijk om van te voren er voor te zorgen dat de Naomi cabs worden geresized naar sit down etc. maar dat is dus allemaal in overleg mogelijk, pm Jontra of mij er even over.
Fotos's zullen zeer spoedig geplaatst worden.
-Sega Naomi cabinet aan met een jamma aansluiting.
Big Century cab met een 28/29 inch scherm en een jamma aansluiting.
De kast is een sit down model maar het staat op een orginele verhoging.
Conditie: 8/10
Vraagprijs: 600euro Incl een jamma game (nee het is geen world cup 90:).
-O.K. Baby cabinet aan met een 28/29 inch scherm aan met een jamma aansluiting.
De kast is best verkleurd maar dit is een normale/slechte eigenschap van de OK Baby's
Vraagprijs: 550 Euro. (incl een Jamma game)
- General Wong
- Active Level:
Re: Jontra's Naomi en Candy cabinets
Jontra wrote:-Sega Naomi cabinet aan met een jamma aansluiting.
[/b]
Tri-sync?