Hallo,
Ik heb besloten dat ik mijn Outrun Special Tours (Sega Chihiro) te koop zet.
De kast is een conversie van een Jambo Safari. Alles is opnieuw gespoten in ferrari rood, stickers zijn aangebracht op de zijkant, de marquee/topper zit bovenop de kast met Outrun, alleen de bass speaker (onder het stuur) zie je nog de Jambo Safari zwart/witte strepen.
De pedalen zitten in het los te koppelen deel waar ook de 'rugleuning' aan vast zit zodat je fijn kunt leunen, dat vind ik zelf erg prettig.
De kast speelt helemaal goed, monitor is mooi en goed. Als ik hem een tijdje uit laat dan moet ik na het opstarten in het menu (bediening via knoppen achter de coin deur) aangeven dat ik een upright heb en niet een sit-down. Ik haal altijd de stekker er uit, ik weet niet of dat wellicht invloed heeft (maar dat weten de kenners hier vermoedelijk wel

Het stuur : ik heb het originele stuur, maar dat rubber voelt vies plakkerig aan, niet prettig. Ik heb er dus een leren stuur op gezet, staat mooier (is mijn mening) en voelt ook veel fijner. Maar het originele stuur krijg je er natuurlijk ook bij.
Ik heb zojuist een filmpje gemaakt van mijn zoontje die aan het spelen is. Ik moet het nog even ergens uploaden, volgt straks, moment

Ook zal ik nog wat foto's maken, maar het is in mijn game room heel donker dus de foto's die ik zojuist heb gemaakt is bijna niets op te zien. Ik zal morgenochtend even een bouwlamp zoeken en foto's plaatsen.
Ik heb wel alvast een oude foto van toen ik het stoeltje/leuning er nog niet aan had bevestigd, dus hier zie je ook die 'base-plate' niet met de pedalen! (en ook zie je hier het oude stuurtje) :

Ik heb hem gekocht voor 950 euro, volgens mij 2 jaar geleden. Prijs is 750 euro