Inkoopactie: Nieuwe Sega Racecab dashboards

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
jiggymf

Inkoopactie: Nieuwe Sega Racecab dashboards

Post by jiggymf » Wed Oct 19, 2011 21:04

Ik kan voor heel cheap (ik maak geen stuiver winst, ik gun het iedereen hier om ervan mee te profiteren).

Nieuwe dashboards zoals gebruikt in de Sega racers. Daytona USA, Scud Race, Daytona USA 2, Sega Rally, Sega Rally 2, Sega Rally 3, Scud Race etcetcetc.
25 euro, ex verzending naar NL.

Dit dashboard is genuine sega, er zitten wel 2 verschillen in met de 'oude' dashboards:
- De speakerroosters zitten in deze geintegreerde, bij de oude dashes was dit een los stuk gaas
- De oude dashboards hebben een hele glossy finish, deze zijn niet glossy

Dit krijg je dan, een gloednieuw dashboard:
Image
Er zit geen art op/bij, gewoon het kale dash.

Verzending voor 1 dash is rond de 20-25 euro, hoe mee we in die doos proppen hoe goedkoper het wordt want we delen de verzendkosten naar NL gewoon door het aantal kopers. Als ik het precieze aantal weet kan ik ook zeggen wat t dash je precies gaat kosten.
Let wel, als ik het dash van mij naar jou moet sturen komt daar nog 6,75 euro bovenop voor verzending van mij naar jou, ophalen mag natuurlijk altijd, of meegeven aan iemand etcetcetc.

Niet voor de handel graag, alleen voor eigen gebruik, anders krijg ik gezeur.

Dus als je ECHTE interesse hebt, post dan hier even je naam en dan kijken we volgende week wie er meedoen en maken we het rond en bestel ik alles tegelijk.
Ik zal dan het totaal opvragen incl verzending en weet je dan exact te vertellen wat het je kost, dit wil ik dan graag voordat ik de bestelling plaats wel ontvangen, ik heb niet zoveel zin om voor iedereen voor te schieten en dan maar wachten wanneer wie wat ophaalt of niet.
Ik heb zelf al 1 dash nodig voor mijn Daytona USA cabinet, dus die gaat sowieso besteld worden, iedereen die mee wil liften kan meeliften op die bestelling.
Last edited by jiggymf on Wed Oct 19, 2011 21:16, edited 2 times in total.
jiggymf

Re: Inkoopactie: Nieuwe Sega Racecab dashboards

Post by jiggymf » Wed Oct 19, 2011 21:08

1. JiggyMF 1 stuks
2. Cageman 1 stuks
3. Psykick 1 stuks
4. Arcadeflipperfreak 6 stuks
Last edited by jiggymf on Thu Oct 20, 2011 07:54, edited 2 times in total.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Wed Oct 19, 2011 21:09

Hey Jig,

Heb je ook een PM gestuurd. Ik schrijf graag in voor zo'n model 3 dash (voor mijn scud race dashboard).

PS. Is een model2 dash (Daytona USA) niet anders? Of levert je contact gewoon beide types?
jiggymf

Post by jiggymf » Wed Oct 19, 2011 21:10

Cageman wrote:Hey Jig,

Heb je ook een PM gestuurd. Ik schrijf graag in voor zo'n model 3 dash (voor mijn scud race dashboard).

PS. Is een model2 dash (Daytona USA) niet anders? Of levert je contact gewoon beide types?

Zal ik zo even checken, hij heeft maar 1 type dash en dat is deze, voorzover ik net zag is het gewoon dezelfde.
Gechecked: zelfde type dash
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Thu Oct 20, 2011 00:00

Nou bij deze officieel ook eentje voor mij aub. Thnx en ik zie je toch dit weekend.
jiggymf

Post by jiggymf » Mon Oct 24, 2011 18:51

Going once, going twice. Ga ergens deze week de offerte opvragen inc verzending
jiggymf

Post by jiggymf » Tue Oct 25, 2011 21:52

allright ik ga bestellen.

De totale kosten zijn 35 euro per dashboard, incl verzending naar Nederland (dan zijn ze dus bij mij thuis, en nog niet bij jou). Dan kan je het komen halen, ik kan het aan iemand meegeven, of ik kan het naar je verzenden (6,75 euro).

Ik hoor graag van eenieder of je nog steeds interesse hebt, en ontvang dan graag aansluitend de betaling (paypal, overmaken, contant, alles kan) voor het aantal stuks wat je wilt hebben ik vind het namelijk een te hoog bedrag om even voor te schieten voor iedereen (en ik wil geen uitzonderingen maken voor de een en voor de ander niet, dus iedereen betaalt vooraf).
jiggymf

Post by jiggymf » Mon Nov 07, 2011 19:51

Allright, niet van iedereen iets vernomen maar heb heel de handel besteld.
Verwacht dat alles eind van deze week / begin volgende week binnen is, ik zal dan contact opnemen met iedereen die er een gereserveerd heeft.
jiggymf

Post by jiggymf » Wed Nov 16, 2011 19:47

De dashes zijn binnen! Iedereen die er een gereserveerd heeft krijgt vanavond/morgen een pb voor de betaling en/of levering
Post Reply