Ontwerp jij de nieuwe forum header van Nozomi.nl?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Locked
Ken
Active Level:
Active Level:

Ontwerp jij de nieuwe forum header van Nozomi.nl?

Post by Ken » Fri May 19, 2006 18:25

Wie kan er goed met photoshop overweg en denkt een nog veel mooier ontwerp te kunnen maken voor de header van het forum? Deze is al meerdere keren veranderd en ik ben benieuwd wat de community er van zou kunnen maken. Als je denkt een goede mix te kunnen vinden voor een header met de onderwerpen waar over het algemeen over wordt gesproken, laat het zien. Natuurlijk is het belangrijk niet zomaar een paar logo's van gamebedrijven neer te kwakken, maar er zoals nu een stylish geheel van te maken, hoeft helemaal niet moeilijk zolang het maar in een opslag laat zien wat voor forum we hier op zitten.

Ik zou het leuk vinden vaker de header te veranderen en het is helemaal cool als dat wordt gedaan door leden van het forum zelf. Ben je zelf nou helemaal niet zo handig met dit soort dingen (zoals ondergetekende), misschien heb je dan wel leuke ideetjes voor een header en weet je iemand anders met wie je het zou kunnen maken. Misschien pikt hier iemand wel jouw idee op, het kan me niet schelen zolang er maar leuke inzendingen komen. Het is geen wedstrijd met een bepaalde deadline, dus als je iets cools hebt gooien we het er gewoon op. Ik hoop wat reacties te zien mensen!
Last edited by Ken on Wed Jun 14, 2006 13:52, edited 1 time in total.
Dem.

Post by Dem. » Sat May 20, 2006 11:57

Leuk idee. Zijn er nog speciale voorwaarden ofzo? Kwa grootte bijvoorbeeld, zelfde als huidige (717 x 231 pixels) ?

Ben er zelf niet zo'n ster in, maar mss idee om de skyline van tokyo na te trekken? Geen idee hoe dat blijft tho.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat May 20, 2006 16:42

Qua grootte is het handig om het huidige formaat te blijven hanteren.
Als je een leuk idee hebt en geen beeldmateriaal kunt vinden, kun je altijd tussen de inmiddels duizenden foto's van Nozomi kijken en dan de high res versie ervan vragen aan me.
Kiriyama

Post by Kiriyama » Sat May 27, 2006 12:33

Ik ben thuis bezig met een ontwerp (ik zit nu bij mn pa), maar ben er nog niet klaar mee, omdat ik "out of inspiration" was :P Misschien is het leuk om er Nozomi in het Hiragana/Katakana/Kanji (geen idee of het een bestaand Japans woord is) erop te zetten, maar ik zou niet weten hoe je dat schrijft, dus zou iemand hier Nozomi in 1 van die alfabetten hier neer kunnen zetten.

Ik ga binnenkort er wel mee verder :P ik vind Photoshoppen wel leuk, maar ben er nog niet zo goed in. Voor mensen die ook wat willen maken, kijk op http://www.good-tutorials.com
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun May 28, 2006 14:48

Hmm ik vind het een beetje afgezaagd met Japanse karakters te werken, geen hond die het kan lezen dus schiet het zijn doel een beetje voorbij denk ik. Ben benieuwd dude.
Kiriyama

Post by Kiriyama » Fri Jun 02, 2006 14:45

Ik bedoel meer als logo, nu staan er van die wit-achtige balletjes, maar ik weet geen fatsoenlijk logo verder waar ik de naam op kan plakken :P
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Jun 02, 2006 14:51

Oh op die manier, maak er maar wat moois van, feel free.
Kiriyama

Post by Kiriyama » Sat Jun 03, 2006 00:09

Ik ben nogal out of inspiration geraakt, ik wist er niks meer van te maken :P ik maak wel ff een nieuwe een keer, maarja van een skyline kan ik niet echt iets maken, ik doe wel iets met games of animes ofzo volgende keer.

Maarja, ik was tot hier gekomen:

Nozomi Header
Gungrave

Post by Gungrave » Sat Jun 03, 2006 08:18

Ik probeer dit weekend wel wat als ik tijd vind :)

Het leek me trouwens wel leuk om de anderen nog een keer te zien. Voor deze was het Gouden Paleis in Kyote(dacht ik?) met een vrouw aan de rechterkant als popup, maar welke daarvoor was? Is het misschien mogelijk die andere hier te plaatsen Ken? :P
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Jun 03, 2006 13:56

Erg netjes Kiriyama, zulke ideeen vind ik wel wat.
Wat je nu zou kunnen doen is het JAPAN ARCADE GAMING naar links kunnen zetten horizontaal en een plaatje zoeken wat iets meer duidelijk Tokyo bij nacht is. Bijvoorbeeld Shibuya, of een foto met de Tokyo tower er op. Of een foto van een drukke winkelstraat met Japanse uithangborden, zodat het op een zicht direct te plaatsen is.
Very good job en ik hoop dat je die kleine verbeteringen kan maken, dan gaan we em plaatsen!

Nick D hoe staat het bij jou ermee dude?
Kiriyama

Post by Kiriyama » Sat Jun 03, 2006 17:45

Ik zal nog wel een poging doen :)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Jun 06, 2006 14:52

Begrijp me niet verkeerd he, ik vind em goed alleen zijn kleine aanmerkingen nooit weg toch? We gaan er van de week een nieuwe opknallen, dus hopelijk hebben jullie dan wat leuke ideetjes.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun Jun 11, 2006 15:10

Hahahaha! Ziet er goed uit :lol:
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Jun 14, 2006 13:52

Er is een prijsvraag geopend in het forum van VIDEOGAMES.
Verander als je wilt nog je header, of plaats em nogmaals in de prijsvraag topic als je em graag zo wilt houden. Zoals je kunt lezen zijn de regels niet zo streng en zullen alle enigszins fatsoenlijke headers worden gebruikt voor tenminste een week!
Deze topic gaat nu dicht, check nu de nieuwe topic en win die fucking cool cap.

Check de nieuwe header prijsvraag hier!

http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=654
Locked