Ben nieuw op het Forum en sinds eergisteren bezitter van een NARC arcade cabinet uit '88 met een NeoGeo MVS ingebouwd (MVH-MV1F2). Helaas is de orginele NARC PCB niet meer aanwezig.
De monitor van de kast is defect en heb een normale TV (SCART ingang) gekocht. Heb op het internet al diverse omvormers gezien die RGBs omvormen naar onder andere Composite. Wil de NeoGeo dus aansluiten op een normale tv en in de nabije toekomst een PC aansluiten met MAME.
Een kaart met als input dus RGBs & VGA en als output Composite(SCART). Het wordt mij niet helemaal duidelijk wat ik het beste kan doen. Een omvormer kopen of er zelf één maken. En ook waar kan ik het beste deze eventuele omvormer kopen.
De verlichting in de kast bestaat uit diverse onderdelen. De TL-balk in het bovenstuk is 110 volt en kan dus makkelijk vervangen worden door een armatuur van 240 volt.
De verlichting onder de knoppen is wisselspanning en ik kan hier maar moeilijk vervangende lampjes voor vinden. Zit er dus aan de denken om het om te bouwen naar LED. Waardoor ik gelijkspanning moetn verzorgen.
Het belangrijkste is dus de omvormer van RGBs naar Composite. Hier zouden jullie mij enorm mee helpen!

Gr,
InsertCoin