Nintendo Wii Launch: yay or nay?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Nov 21, 2006 20:03

Hahaha.. Tja zo kan je het ook bekijken... Maar dan heb ik em wel voor het weekend in huis
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Nov 21, 2006 20:22

Maar nu de grote vraag; kan je met een NTSC/US WiiConnect gebruiken?
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Tue Nov 21, 2006 22:23

Gameholic wrote:Maar nu de grote vraag; kan je met een NTSC/US WiiConnect gebruiken?

Ik hoop dat je het antwoord op die vraag hier snel kan beantwoorden :)
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Nov 22, 2006 01:37

Van het weekend zullen we het weten.

Logischer wijs zou je zeggen dat het netwerk hier in Europa nog niet draait, maar daar merk je ook niks van als je met DS import games connect.

Alleen balen dat ik er zo snel geen Zelda bij kon krijgen. Dat wordt dus of van Ebay af trekken of toch maar even wachten
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Nov 22, 2006 07:49

http://www.youtube.com/watch?v=n6ye_jL6 ... ed&search=
Dit weekend is de Nintendo World in town, dat wordt gezellig.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Thu Nov 23, 2006 14:35

Wie koopt een USA/NTSC wii hier?

Ik ben aan het twijfele, kun je ook RGB met een usa wii gebruiken? En hoe zit het met het downloaden van die virtual console games als je een import hier gebruikt? en online browsen etc.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Thu Nov 23, 2006 21:53

Vandaag met de Wii gespeeld en mijn vermoedens zijn bevestigd. Dit is niet voor mij. Ook niet op een feestje.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Thu Nov 23, 2006 22:12

DreamerNL wrote:Wie koopt een USA/NTSC wii hier?

Ik ben aan het twijfele, kun je ook RGB met een usa wii gebruiken? En hoe zit het met het downloaden van die virtual console games als je een import hier gebruikt? en online browsen etc.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Nov 24, 2006 00:22

Nou ik heb in eerste instantie een US Wii gekocht voor future releases.. we weten allemaal hoe Nintendo is. Zeker met de vertalingen in het frans, duits en spaans, italiaans zorgt het vaak voor vertragingen.

Echter het grote nadeel; ik zou em vanochtend binnen hebben gekregen maar de douane heeftem in beslag genomen. Dus dat wordt aftikken

Hopen dat ie morgen verzonden wordt.

AAHHHHRGH
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Fri Nov 24, 2006 12:27

Gameholic wrote:Hopen dat ie morgen verzonden wordt.

Reken er maar niet op. Ik heb meerdere verhalen gehoord van dingen die ze daar gewoon een maand vasthouden. Soms niet en heb je geluk. Maar ga maar uit van het ergste.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Fri Nov 24, 2006 13:05

General Wong wrote:
Gameholic wrote:Hopen dat ie morgen verzonden wordt.

Reken er maar niet op. Ik heb meerdere verhalen gehoord van dingen die ze daar gewoon een maand vasthouden. Soms niet en heb je geluk. Maar ga maar uit van het ergste.

Dan moet hij het maar aannemen vna iemand die er daadwerkelijk mee te maken heeft gehad denk je niet?

Het duurt meestal 3 dagen tot 1 week, een maand heb ik nog nooit meegemaakt. En hou je maar vast voor een belasting aanslag.
ImageImage
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Nov 24, 2006 13:59

Mijn ervaring is ook 3 dagen tot een ongeveer een week. Is me nu iets van 6 keer gebeurd. Ik doe iets fout :)
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Nov 24, 2006 14:07

Wat een klootzakken .. nog steeds vast natuurlijk. Ik heb het 2 keer meegemaakt maar na een dag of 2 zat het wel goed.

Ik heb overigens op Under Defeat toen ook enorm lang moeten wachten. Tering wat een eikels... en ik maar denken dat ik dit weekend los kon gaan.

Weekend verneukt
R-Type

Post by R-Type » Sun Nov 26, 2006 02:36

Volgens mij heb ik eens 2 of 3 weken moeten wachten.
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Nov 26, 2006 12:43

Nou laten we hopen dat het allemaal mee gaat vallen.

Ik heb vooralsnog nooit zo lang hoeven te wachten dus ik heb er nog wel vertrouwen in.

Gisteren maar even als 'goedmakertje' naar de Gameplay gegaan.

Even Zelda gespeeld:

Image

Image
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Nov 26, 2006 13:48

Ben vanmiddag dus naar de Nintendo World Show geweest in Makuhari Messe. 3 uur wachten voor een potje Zelda terwijl ie volgende week uitkomt hahaha. Het leek niet eens zo druk op de 'beursvloer' zelf, maar iedereen stond gewoon in de rij. Het was wel apart te zien, overal rijen omdat mensen er blijkbaar geen genoeg van konden krijgen. Ik heb ook een foto van de lijst met games en de wachttijden per game, wel grappig. Bij binnenkort kreeg iedereen een Wii tas met een guide, wel een leuk dingetje als herinnering.

Foto's komen later vandaag online op de frontpage, hou het dus even in de gaten.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Nov 29, 2006 09:50

En de jongens bij de douane hebben vandaag weer aangegeven dat het pakket nog niet vrijgegeven wordt. Godsakkerloot zeg. Dit is nu de 5e werkdag. Dus dat betekent dat ik er nog wel enkele te gaan heb ;)

Meteen even gebeld natuurlijk en wat blijkt; de aardige mensen die mijn Wii verzonden hebben hebben als waarde van het pakket ÉÉN FUCKING DOLLAR opgegeven te hebben. Ja die jongens bij de douane zijn nu natuurlijk behoorlijk geprikkeld...

Zucht....

Baki heb jij em inmiddels al binnen?
wibraman
Active Level:
Active Level:

Post by wibraman » Fri Dec 01, 2006 22:23

Dus wij hebben straks eerder een Europese Wii dan jij jouw Amerikaanse?
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Dec 02, 2006 09:22

Daar lijkt het gvd wel op ja!

Maar ik mag aannemen dat ze komende week wel klaar zijn met hun machtsspelletje

De games (Red Steel, Zelda, Rayman Raving Rabbids, Excite Truck en Call of Duty 3) zijn in ieder geval binnen... niet dat dat het er beter op maakt :p
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Dec 02, 2006 09:49

THE HORROR :P

Image
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Sat Dec 02, 2006 13:26

Oh, oh :( Ik zie het al aankomen dat ze hem pas na 8 december opsturen. Naaiers.

@Ken: Ben jij bij de Japanse Wii launch geweest? Foto's?
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Dec 02, 2006 13:42

Ja ben benieuwd. Ik dacht dat Ken er ook eentje ging halen zelfs
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Dec 03, 2006 08:23

Ik ben niet bij de launch geweest en ik heb ook geen Wii gekocht.
Ik ga niet weer 12 uur in een garage liggen wachten, het was gewoon net zo druk als met de PS3 overal geloof ik. Check filmpjes op youtube van rij in Shinjuku, wederom ziekelijke taferelen. Ik denk dat nieuwe shipments snel genoeg komen en bovendien heb ik nu nog steeds de voorkeur voor een PS3. Want de Wii is cheap, maar je mag er wel de retrocontroller bijkopen, nunchucks en remokons zijn los en nogal prijzig, beetje belachelijk.
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Tue Dec 05, 2006 09:15

Gameholic wrote:THE HORROR :P

Image

Lol ze zitten daar bij de duane gewoon te gamen :P
2d fighting rules
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Tue Dec 05, 2006 10:09

Ik krijg morgen mijn Wii + Zelda + Retro controller + 2000 Wii Points + Wii Play + Extra Nunchuck + Extra Wiimote binnen.
Post Reply