Ik las alleen dat ook de Samurai pizza cats hun opwachting makern in deze game
Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars
- Trailblazer
- Active Level:

Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars
Nieuwe Wii game, releasedate eind january. Characters en backgrounds in cellshaded 3D, maar de gameplay is lekker oldskool 2D!
....Ik ben dus zeeeeeeer benieuwd!!!
Last edited by Trailblazer on Sun Jan 03, 2010 13:40, edited 1 time in total.
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
-
ne0
Ik heb een jaar geleden ofzo de JAP versie gespeeld. Ik vond hem wel leuk voor een dagje of 2 maar ik kon niet echt wennen aan de controls. Zag er verder wel OK uit overigens. Of is dit toevallig een versie met meer characters ofzo? Anyway, tenzij ze de controls veranderd hebben wordt dit hem toch niet voor mij.
Het volgende filmpje is wel interessant als je zo'n beetje wilt weten hoe het basis systeem van TvC werkt:
http://www.youtube.com/watch?v=1D4X9k36d6g
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe personages en de andere bonussen die ze in de US/EU versie van het spel hebben gestopt. Enige jammerlijke is het veranderen van sommige muziek en dat de geanimeerde eindes worden vervangen door art van Udon ivm licenties.
http://www.youtube.com/watch?v=1D4X9k36d6g
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe personages en de andere bonussen die ze in de US/EU versie van het spel hebben gestopt. Enige jammerlijke is het veranderen van sommige muziek en dat de geanimeerde eindes worden vervangen door art van Udon ivm licenties.
- Trailblazer
- Active Level:

Ik heb deze game nu een weekje in huis, en ik moet zeggen: heerlijk, zalig en gewoon erg lekker.
Besturing lekker soepel en je hebt echt het gevoel dat je een fighter speelt (op de Wii!!!) Pak overigens wel je GC controller die speelt het lekkerst. Je hebt 1 button (H, M en L) voor al je moves en afhankelijk van je positie is het telkens een andere beweging.
Special - en supermoves rollen makkelijk uit de vingertjes en het ziet er ook allemaal erg gelikt uit. De diversiteit vd characters is ook echt enorm, en het lijkt erop dat ze goed uitgebalanceerd zijn tov elkaar.
Krijgt van mij een 8,5!
Besturing lekker soepel en je hebt echt het gevoel dat je een fighter speelt (op de Wii!!!) Pak overigens wel je GC controller die speelt het lekkerst. Je hebt 1 button (H, M en L) voor al je moves en afhankelijk van je positie is het telkens een andere beweging.
Special - en supermoves rollen makkelijk uit de vingertjes en het ziet er ook allemaal erg gelikt uit. De diversiteit vd characters is ook echt enorm, en het lijkt erop dat ze goed uitgebalanceerd zijn tov elkaar.
Krijgt van mij een 8,5!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
-
ManoRevolver