Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

Post by Trailblazer » Sat Jan 02, 2010 09:37

Nieuwe Wii game, releasedate eind january. Characters en backgrounds in cellshaded 3D, maar de gameplay is lekker oldskool 2D!

Ik las alleen dat ook de Samurai pizza cats hun opwachting makern in deze game :? ....Ik ben dus zeeeeeeer benieuwd!!!
Last edited by Trailblazer on Sun Jan 03, 2010 13:40, edited 1 time in total.
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ne0

Post by ne0 » Sat Jan 02, 2010 10:10

Ik heb een jaar geleden ofzo de JAP versie gespeeld. Ik vond hem wel leuk voor een dagje of 2 maar ik kon niet echt wennen aan de controls. Zag er verder wel OK uit overigens. Of is dit toevallig een versie met meer characters ofzo? Anyway, tenzij ze de controls veranderd hebben wordt dit hem toch niet voor mij.
Xtincthed
Active Level:
Active Level:

Post by Xtincthed » Sat Jan 02, 2010 18:35

ik vind hem er heel gaaf uit zien, wist niet dat er ook een PAL release van kwam.. goed nieuws :)

als de samurai pizza cats erin zitten wordt het ongetwijfeld de beste game van het jaar.. kan niet missen :p
Image
- Playstationcollecting.com .. The online Playstation Collecting Community
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sat Jan 02, 2010 22:26

Toen ik begin dit jaar in Japan redelijk populair in de arcade. Game is in de trant van Marvel vs Capcom dus zeker de moeite.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sun Jan 03, 2010 16:16

gameplay van deze game is echt marvell vs capcom 2 met een klein beetje extra, vrij snel en lange combos.

Samurai pizza cats erbij zou wel humor zijn.
Image
Aleste
Active Level:
Active Level:

Post by Aleste » Sat Jan 16, 2010 11:26

Het volgende filmpje is wel interessant als je zo'n beetje wilt weten hoe het basis systeem van TvC werkt:
http://www.youtube.com/watch?v=1D4X9k36d6g

Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe personages en de andere bonussen die ze in de US/EU versie van het spel hebben gestopt. Enige jammerlijke is het veranderen van sommige muziek en dat de geanimeerde eindes worden vervangen door art van Udon ivm licenties.
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Sun Mar 14, 2010 08:42

Ik heb deze game nu een weekje in huis, en ik moet zeggen: heerlijk, zalig en gewoon erg lekker.

Besturing lekker soepel en je hebt echt het gevoel dat je een fighter speelt (op de Wii!!!) Pak overigens wel je GC controller die speelt het lekkerst. Je hebt 1 button (H, M en L) voor al je moves en afhankelijk van je positie is het telkens een andere beweging.

Special - en supermoves rollen makkelijk uit de vingertjes en het ziet er ook allemaal erg gelikt uit. De diversiteit vd characters is ook echt enorm, en het lijkt erop dat ze goed uitgebalanceerd zijn tov elkaar.

Krijgt van mij een 8,5!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Mon Apr 19, 2010 16:30

Deze game was voor mij een must-have dus vrijdag een Wii gehaald, in een woord: GRUWELIJK!
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Tue Apr 20, 2010 11:10

Eindelijk iets voor de Wii.
Vette game, nog niet heel veel gespeeld, maar zeker de moeite en niet duur.
Ik speel met wavebird. 8)
Die Goldan Lightan heb ik als klein jongetje nog gekregen van mijn Tante.
Staal, retezwaar ding. Moet nog eens koek´n waar ik dat ding heb!
Post Reply