Zo, even een update. De laatste tijd heb ik weinig gepost in dit topic, maar ik heb toch niet stil gezeten. De afgelopen maanden heb ik de volgende PCB's aangeschaft (allemaal origineel uiteraard):
Pac-Man, Donkey Kong, Ms. Pac-Man, Moon Cresta, Galaga, Gaplus, Galaga '88, R-Type, R-Type 2.
Ik weet, het zijn allemaal oude games, maar je kunt niet ontkennen dat het echte klassiekers zijn. En hoewel je ze ook 100% accuraat in Mame kunt spelen, is het toch leuk om een aantal originele arcade games te hebben. Mijn wensenlijstje is nu al weer aardig ingekort, er staan er nog 30 (!) op, waaronder Batrider, Batlle Garegga, Pooyan (uiteraard) en andere toppers.
Oh ja, en vandaag heb ik Tekken 4 gekocht, inclusief een Naomi Universal cab

Hoewel ik niet een grote fan ben van Figters, lijkt Tekken 4 me een mooie game.
Maar het ging me uiteraard om de Universal. Ik moest er vandaag wel het hele land voor over (van Duitse grens tot Zeeland zo'n beetje), maar het is de moeite waard geweest. Ik ben nu de trotse eigenaar van een Naomi Universal Cab (met system 246, whatever). De cab ziet er nog goed uit, maar is wel erg smerig. Maar goed, er is niets wat een poetsdoek en een luchtcompressor niet schoon krijgt. Belangrijkste is dat de monitor perfect is, geen screen burn en een erg mooi plaatje.
Ik moest de cab wel bijna helemaal demonteren voordat hij in mijn auto paste, maar dat komt me goed uit want nu kan ik alle onderdelen goed reinigen voordat ik de cab weer in elkaar zet. De verkoper was verrast dat ik zo maar aan het 'slopen' ging, en ik eigenlijk ook. Maar ja, alles wat in elkaar is gezet kan uit elkaar en weer in elkaar. Zo lang je het maar met beleid doet
Ik weet nog niet of ik er meer games voor ga kopen. Maar ik hang er in ieder geval mijn DC, de PS2, de XBOX en de XBOX 360 in.
Zoals eerder gezegd zit er nu een soort PC in (system 246) en allerlei andere voor mij onbekende elektronica. Ik moet me daar eerst maar eens in verdiepen, en misschien wil ik wel een GD rom set (of zeg ik nu iets stoms, Goatboy).
Zodra de cab staat zal ik wat pics posten.