What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ZiEk's Sandia Expo

ZiEk

1CC Aspirant
Joined
Nov 17, 2006
Messages
960
Reaction score
0
Location
Haarlem
sandia_flyer_j8a.png

sandia_flyer_j8b.png


Watermeloen Art ;)
 
Wat grappig, ik wist niet dat er een watermeloenkunststroming was, iig niet van een nozomi.nl lid. Ben je zelf ook kunstenaar van beroep? :)
 
Nou watermeloen beweging ik weet niet, er zijn wel een aantaal objecten die met watermeloenen te maken hebben, ook andere kunst waarin watermeloenen in voorkomen en zelfs films.

Bij mij is het een soort ingeving om blije watermeloenen te schilderen, ben er ook twee jaar mee bezig.
Een autonome kunstenaar ben ik wel, maar dat ik van me schilderijen kan leven is een ander verhaal.

als je wat van me schilderijen wilt zien: http://www.agrasot.com/paint
 
Watermeloen? Moest gelijk aan deze film denken, Cult! :D

 
Nice paintings Ziek.
Wat kost zoiets als ik vragen mag?(mag ook per pm beantwoorden)
 
yo man ratson, thanx!

Vragen mag altijd, maar de prijs ligt meer aan het schilderij/werk. Deze drie dagen staans ze voor een prijs erop, heb de hele lijst bijna klaar. Kleine werkjes kun je al voor 10 euro kopen, grotere, ingewikelde werkjes kunnen bij de 400 landen en alles daar tussen in :)

Je mag me ook een pm sturen met waar je interresse op valt en kan ik je de prijs geven. Er zijn wel 4 al gereserveerd/verkocht. Is natuurlijk een goed begin voor me expo.

Vrijdag is de opening en nozomi is van harte welkom voor een stukje watermeloen. Zaterdag en zondag is het wat rustiger denk ik, meer voor toeristen en mensen die het niet op vrijdag konden redden.

Oh en niet alles stat op me site, er zijn dus nog wat verborgen pareltjes :twisted:
 
Deze zag ik op AO. Ik zie ineens overal watermeloenen dankzij jou. ;)

71d8b324bfd76f2be515bf7.png
 
wacht maar tot je andere dingen in die watermeloenen ziet ;P

watermelon-carving13.jpg

8 doeken verkocht :)

nog twee dagen hang ik in amsterdam.
 
Vette shit Ziek!! Jammer dat ik niet even kan komen kijken, ga a.s. dinsdag voor een maand weg en kan nu deze dagen echt niet weg, veel te veel voorbereiding.
Anyway veel succes met de verkoop en post anders wat foto's van de expositie, lijkt me erg cool om in ieder geval van afstand te bekijken ;)
 
Da Dude":pbd5jsib said:
Hey ziek, hoe is de expositie gegaan?
Beetje succesvol?

gr

Ja man het was feest, veel blije gezichten toen ze me werk zagen hangen.

Werd er ook blij van om al me werk bij elkaar te zien.

13 doeken verkocht, klein en groot.

mad blij, zit nog te kijken welke fotos ik online gooi.
 
Wow! 13 doeken verkocht? Gefeliciteerd man! Ben wel benieuwd naar de foto's.
 
Back
Top