Rano
TATE Mode Pilot
- Joined
- Aug 9, 2005
- Messages
- 588
- Reaction score
- 0
Elke Xbox 360 bezitter die met regelmaat online gaat (CoD4 ftw!) heeft het vast gemerkt. Xbox Live is sinds kerst slecht tot niet te gebruiken. Omdat het een betaalde dienst is, geeft MicrosSoft elke Xbox Live Gold (Silver weet ik niet zeker) gebruiker een gratis XBLA game ter compensatie.
Wat vinden jullie nou van deze problemen? Moet dit kunnen? Het is immers een uitzonderlijk drukke periode. Of heb je zoiets van, ik betaal 60 munten per jaar, ik eis dat Xbox Live het gewoon doet.
Wat vinden jullie nou van deze problemen? Moet dit kunnen? Het is immers een uitzonderlijk drukke periode. Of heb je zoiets van, ik betaal 60 munten per jaar, ik eis dat Xbox Live het gewoon doet.