What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xbox JTAG mod laten uitvoeren

Zit er ook een tate modus in coinops6 en vision4?
En heb je perse een xbox met grotere hardeschijf nodig?
 
Coinops 6 met component in 480p = ja
Tate mode Coinops 6 = ja
Grotere harde schijf nodig = nee, er is Coinops Lite, daar zitten alle arcade games in (die past op een xbox stock hdd)

Zie filmpje na 48sec, op de Naomi draait Coinops 6 tate in 480p.

 
Wow, dat ziet er goed uit zeg!

Jouw advies: ik laat 2 xboxen maken met of coinops of met vision. Een voor tate en een gewoon. Op het tate systeem laat ik natuurlijk de shmups zetten (Toaplan, Cave etc) en op de gewone moeten vooral de fighters goed werken. Welk systeem werkt het beste voor wat ik wil. Ook qua rom compatibiliteit, interface etc.
 
Hah ja precies mijn setup. Ik heb 2 xboxen, een yoko en een tate setup, en 2 xbox360s, een yoko en een tate.
 
Hahaha .. bovenstaande was eigenlijk een vraag. Maar ik ben er inmiddels uit. Het wordt inderdaad 1 xbox voor tate en 1 voor de gewone games. Thx!
 
Coinops 6 Lite of Gold of Full maakt niet uit, qua systeem zijn ze precies hetzelfde alleen het aantal roms verschilt. Lite heeft alle arcade games en fighters en ze zijn sowieso allemaal uit te breiden.
 
Back
Top