What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xbox 360 Arcade JTAG gloednieuw

Sp33dFr34k

1CC Aspirant
Ok dus bij het opruimen van de zolder kwam ik nog een gloednieuwe Xbox 360 tegen. Het was de bedoeling om deze te bewaren als backup voor als de mijne doodging, dit is echter nooit het geval geweest :)

Waar gaat het dus om; een Xbox 360 arcade console (witte versie) met bijhorende controller. Gloednieuw in doos. Heb hem destijds alleen geJTAG'ed en weer weggelegd. Dus updaten en gaan.

Ik kan niet echt een prijsreferentie vinden, dus hierbij een prijscheck, wat is hij waard?

Ter verduidelijking, het gaat dus niet om een RGH oid, maar nog om een echte JTAG mod.

Alvast hartelijk dank.
 
Aan jou als verkoper en eigenlijk ook voor de koper. Misschien een idee om deze heel lang te bewaren in deze staat. over 10 jaar is hij wellicht veel waard.
Nu weet ik het niet precies. Omdat hij dus eigenlijk gewoon nieuw in doos is zou ik zeggen tussen de 100 en de 130, maar ik ben totaal geen expert op 360 gebied.
 
Zonder jtag is 75 mooie prijs. Met is 100-140 zeker netjes


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
retrocab":2pcun35p said:
ja ik zou ook zeggen tussen 75 en 110

uit de doos is gebruikt he ,alleen met seal is nieuw

Gemiddelde CAVE doos is $100-$200 waard, dus zegt niet altijd wat 8)
 
Back
Top