What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

XBOX 1 VGA kabel gezocht

Status
Not open for further replies.

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,450
Reaction score
1
Location
Netherlands
Hey,

Ik ben op zoek naar een xbox kabel om die aan te sluiten op VGA.
Het is voor de eerste xbox.

Wie kan me helpen.
 
Wordt niet makkelijk, volgens mij moet je zoeken naar een Neoya VGA box en wat wel belangrijk is is dat je Xbox omgebouwd is zodat je hem op regio NTSC kan zetten.

Ik deed dat altijd met deze box en een stukje software vanuit Evolution X, waarmee je heel makkelijk de regio's kon switchen, als je daarna naar settings ging kon je hem daar op 480p zetten en voila, je had VGA en mooi ook. Altijd erg van genoten!

Succes!
 
3 in 1 VGA box , Gamecube/PS2/Xbox naar VGA vind je nog wel op Ebay !
 
Klopt, maar dat is composiet naar VGA en dat is echt niet wat je wil, want dat beeld is echt niet om aan te gluren!
 
xb008.jpg


Dat is toch geen composiet maar direct van de Console output ?
 
waar heb je die vandaan???

ik wil me xbox gewoon op vga zetten. Xbox op HD tv's is niet echt mooi.
 
Sorry, kon het niet laten ;-)

http://tinyurl.com/4y35qjc

Denk alleen niet dat de scherpte van het beeld erg fantastisch zal zijn. Ik vermoed dat men composiet -> VGA doet met die oplossing, aangezien de xbox1 standaard niet in staat is VGA output te leveren.
 
Ik heb zelf een Component kabel voor de eerste Xbox , die zou je ook kunnen gebruiken en geeft een stuk beter beeld , via het Avalaunch dash zet je hem dan op 720P , dat moet ie wel omgebouwd zijn natuurlijk , eventueel via een Component naar VGA box.
Ik had zelf de vorige generatie mijn PS2 , Xbox en eerste model Cube via component aangesloten op een Pelican Pro switchbox .
 
Casey120":3dkugddm said:
xb008.jpg


Dat is toch geen composiet maar direct van de Console output ?

Composiet signaal komt toch ook gewoon uit de console output kabel dinges?
 
Psykick":14ynpspv said:
Wordt niet makkelijk, volgens mij moet je zoeken naar een Neoya VGA box en wat wel belangrijk is is dat je Xbox omgebouwd is zodat je hem op regio NTSC kan zetten.

Ik deed dat altijd met deze box en een stukje software vanuit Evolution X, waarmee je heel makkelijk de regio's kon switchen, als je daarna naar settings ging kon je hem daar op 480p zetten en voila, je had VGA en mooi ook. Altijd erg van genoten!

Succes!

dit... heb zelf mijn xbox 1 al jaren op een hantarex vga met een x2vga en kan alleen maar zeggen dat kwaliteit subliem is. denk aan outrun, jsr future, soul calibur etc.
die andere zogenaamde ''vga'' boxjes van mayflash en die ander heb ik ooit ook eens gehad en die verdwenen meteen in de vuilnisbak want beeldkwaliteit is echt bagger, zonde van je geld.
 
Ik heb er nog eentje, maar die verkoop ik niet :twisted: Lekker gemeen he
Ik heb overal voor je gecheckt met meerdere queries, maar echt nergens meer te koop. Ook MP en Ebay geen geluk, lijkt wel van de aardbodem verdwenen.

Zal het wel voor je in de gaten houden.
 
Mag op slot.

Ze zijn niet meer te krijgen buiten de composiet naar VGA.
Dus heb ik het anders opgelost: Heb ruimte gemaakt voor een grote 4:3 crt televisie.
En bij smallcab hebben ze een xbox pcb om hem in je cab te hangen
Opgelost
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top