What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

X-Arcade stick te koop gevraagd

Edwinonlone":3mwgtzo1 said:
wie heeft er nog een X-Arcade stick te koop ?

Waarom niet op zoek naar een betere? Heb gehoord dat de x arcade niet zo goed zijn.
 
Er zijn verschillende keuzes. De arcadesticks voor xbox 360 werken naar mijn weten en ervaring ook op de pc. Die van de ps3 volgens mij ook.
Ook zijn er nog custom joysticks die originele arcadeparts gebruiken. Er zijn ook de streetfighter 4 T.E arcadesticks en die gebruiken ook de originele arcadeparts.
Succes met je zoektocht :)
 
Back
Top