What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: Sony PVM originele sound boxen / andere optie

Jah die heb ik niet en wil liever de originele :P Maar anders zou ik rekening moeten houden met de impedantie dacht ik.
 
Ik heb een apart Sony micro setje aangeschaft voor bij mijn BVM.
Super geluid nu.
Speakers niet te dicht naast de monitor zetten.
Bij mij levert dat wat paarse vlekken onder in de hoeken op als ik dat wel doe.
Een kleine 15 cm is overigens genoeg.
Ik neem aan dat je de juiste kabels hebt met daaraan de tulp stekkers voor de aux of tape ingang van het stereo setje.
 
Ik heb gewoon op marktplaats gekeken.
In mijn geval kwam ik bij het microsetje MD-313 uit van Sony.
Klein setje, vrij groot geluid.
Werkt super iig :)

20150121_223620_zpst3swb7qb.jpg
 
Nice! Volgens mij heeft de PVM die ik heb (2130QM) een interne versterker, dus hoef enkel de boxen.
 
Back
Top