What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wtb: MVS shmups voor leuke prijs

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Gewoon de cart is prima, kits etc hoeft echt niet.
Wil toch gaan shmuppen op mn mvs om te kijken of dat wat voor mij is, het hoeven echt niet super rares te zijn , het is meer om te kijken of ik het dig ^^

Ook ruilbaar voor meuk die ik te koop heb staan mocht je daar iets van willen hebben

Aanhouder wint, iemand heeft wat liggen , im sure of it

Blazing star, pulstar, last resort, whatever
Ik zoek alles behalve Andros Dunos want die heb ik al.

Check ff de laatste update in de post van arcadesan. Daar zag ik blazing star tussen staan.

Gezien, ik koop (of verkoop) alleen niet van/aan Italianen sinds een jaar of 2 vanwege de ontzettend, ontzettend, ontzettend slechte en corrupte post daar (heeft niks met deze persoon zelf te maken, maar 50% van de pakketjes die ik uit italie heb moeten ontvangen OF ernaartoe verzonden de laatste jaren heb zijn verdwenen, vandaar dat veel ebay verkopers en kopers o.a. italiaanse kopers geblokkeerd hebben).

Hele slechte ervaringen mee helaas. Hijzelf ook zo te zien, vandaar zijn regels en verkoopvoorwaarden :D

Ik ken de problemen ook, maar heb met deze seller nog nooit gezeur gehad. Maar Italiaanse post is inderdaad een hel op aarde.

Status
Not open for further replies.
Back