What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Witte PlayStation 2 (JPN-NTSC)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Even vragen, hoeveel zou een witte JPN-NTSC PlayStation 2 console kosten? Bestaat er ook een witte PStwo console, en zou dat schelen qua shipping (minder gewicht) of niet echt? Ik zou namelijk graag in de nabije toekomst van wal steken met Japanse PS2 imports, vooral dan 2D shump's en arcade titels. =)

Thanks. :)
 
Normale PS2 of PSTwo scheelt wel in shipping, ik denk minstens 20 euro.
Een PSTwo zal rond de 200 liggen, shipping 50 euro. Onder voorbehoud that is, maar die richting moet je dan ongeveer zoeken.

23 nov. komt die zilveren PSTwo uit he trouwens, just to let you know.
 
Ken":2bsutilm said:
Normale PS2 of PSTwo scheelt wel in shipping, ik denk minstens 20 euro.
Een PSTwo zal rond de 200 liggen, shipping 50 euro. Onder voorbehoud that is, maar die richting moet je dan ongeveer zoeken.

23 nov. komt die zilveren PSTwo uit he trouwens, just to let you know.

Ik heb meer interesse voor een witte PlayStation 2 dan een zilveren, past goed bij witte Dreamcast en GameCube. ;)

Thanks, ik ga hier waarschijnlijk in de nabije toekomst op terug komen. ;)
 
Ik ben nog even gaan kijken voor de zekerheid.
Voor een nieuwe slim white PS2 betaal je inderdaad 200 euro.
Shipping zal 50 euro zijn zoals ook al eerder gezegd.
Dus voor 250 euro ben je klaar.
 
Oké, bedankt voor je moeite. Ik denk dat ik hier begin volgend jaar op ga terugkomen. =)
 
Back
Top