What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

What the FAQ?

ik was ooit begonnen met een tips n tricks document, maar bij geen belangstelling behalve van Baki ben ik ermee gestopt, zal zo wel ff het documentje zoeken en uploaden ergens, misschien dat iemand er nog wat mee kan. zo niet dan flikker ik het weg :)
 
RoOd":1zewhnx1 said:
ongelofelijk, mijn feilloze archiefsysteem heeft het document gevonden.

check het op deze locatie

Staat zeker nuttige algemene info in, vooral voor newbies: Misschien aardig om wat er in staat gewoon bij elkaar te vegen in een paar topics? Het document zelf kan dan alsnog weg :-) Ik zou de engelstalige info over de Naomi (komt denk ik van SEGA-NAOMI.COM?) er uit halen. ff verwijzen naar een URL is dan wel voldoende lijkt me..
 
Holy shit dude. Online knallen in het FAQs subforum!!
 
@Ro0d: Helemaal de bom! Precies wat ik bedoel en ik ben bezig met een MAME doc, waarin alle config en zut is opgenomen. Ik zal die NOZOMI header hierin bakken... beetje reclame kan nooit kwaad!
 
is er al iemand die dit verder ook uit wil werken want ik heb er denk ik niet zoveel tijd voor, moet ook nog een nieuwe banner verzinnen :p
 
Back
Top