A
Anonymous
Guest
Thanks for the welcome GG.
Hoop het want tnt vind ik de XB360 controller er het aantrekkelijkst uitzien. Ik weet het....ben nogal conservatief wat controller design betreft.
Als ze dat boomerang ding nou in zwart/wit uitgeven kan je net doen of het speciale Ikaruga controllers zijn wat de coolheidsfactor weer aanzienlijk verhoogt.
Hoop het want tnt vind ik de XB360 controller er het aantrekkelijkst uitzien. Ik weet het....ben nogal conservatief wat controller design betreft.
Als ze dat boomerang ding nou in zwart/wit uitgeven kan je net doen of het speciale Ikaruga controllers zijn wat de coolheidsfactor weer aanzienlijk verhoogt.
