What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Website Hyperspin

Sphere

1CC Aspirant
Joined
Sep 25, 2012
Messages
795
Reaction score
0
Location
Zoetermeer
Weet iemand wat er met de site van Hyperspin aan de hand is? Ik probeer al weken te registreren en krijg iedere keer de melding dat mijn aanvraag is geweigerd omdat ze een actief anti spam beleid hebben. Ik heb geprobeerd om het via diverse email adressen aangezien ik dacht dat het met mijn hotmail account te maken had maar ook met reguliere adressen komt die melding naar boven. Inmiddels heb ik ook 3 emails gestuurd via het contact formulier met 0 (lees NUL) reactie...

Is de admin daar "afwezig" of is er iets anders aan de hand? Zonder een registratie kan ik namelijk niets downloaden... los van het feit dat ik het gewoon raar vind dat er niet wordt gereageerd om mijn emails maar goed..

Iemand enig idee hoe ik daar aandacht kan trekken zodat iemand van Hyperspin mij kan helpen registreren?

Groet,

Pieter
 
Ja, ik heb die problemen ook gehad toen ik wou registreren en opeens was het toch gelukt. Volgens mij is er iets mis met hun captcha systeem.

Nu, ondertussen ben ik dus lid en heb me een premium account gekocht en dan reageert de admin toch aardig vlug als je pm't.
Onder welke naam / email heb je geprobeert te registeren, dan stuur ik de vraag wel even door?
 
Back
Top