What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wanted: Crazy Taxi / Jambo! Safari / Wild Riders

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Voor mijn gameroom-in-heel-snel-wording ben ik op zoek naar de volgende Naomi cabs:

- Crazy Taxi (High Roller) upright ** inmiddels voorzien **
- Jambo! Safari upright
- Wild Riders upright ** inmiddels voorzien **
- Scudrace PCB+mobo voor upright project (denk dat ik ook het soundboard nodig heb)
- Daytona USA 2 PCB+mobo voor upright project (denk dat ik ook het soundboard nodig heb)

Bij voorkeur in goede staat, compleet en werkend. Defect(en) geen bezwaar zolang ik ervanaf weet.

Wie o wie is mijn redder voor 1 of meer van de lijst? :)
 
Wild Riders staat toch al een tijdje op marktplaats? Kom je er niet uit met die kerel? Vroeg er volgens mij 450 voor.
 
ne0":21nmnsx0 said:
Wild Riders staat toch al een tijdje op marktplaats? Kom je er niet uit met die kerel? Vroeg er volgens mij 450 voor.

Als hij eens terug zou mailen vast wel...
 
Kan hem wel even bellen voor je, volgens mij is dat een vergissing dan. Ik laat het je weten.
 
T is op 2 minuten van mijn huis, dus heel interessant ^^
 
Ik heb hem aan de lijn gehad en je kan hem bellen. Ik stuur ff zijn nummer via pm. Hij zei dat hij er nog was.
 
Laat me raden, in Sint Willebrord? :-) Heb mijn Afterburner Climax ook van hem :-)

Laat maar weten als je iemand zoekt om mee te sjouwen/helpen. Wie weet heb ik tijd ;-)
 
Cageman":30x5ldc1 said:
Laat me raden, *** in Sint Willebrord? :-) Heb mijn Afterburner Climax ook van hem :-)

Jep volgens mij is dat m (ga geen achternamen noemen in het openbaar, maar kan niet missen, zoveel mensen wonen daar niet). Goede ervaringen mee?

Zag al wel meer interessants staan op een foto ^^
Maar visitekaartje achterlaten denk ik voor in de toekomst =)

Ik bel hem morgen even, zo dicht bij huis kan ik niet laten schieten.
 
Ja, goeie ervaringen mee. Aardige vent. Heb voor de censuur zijn voornaam ook maar even weggehaald ;-)
 
hij staat nog in jiggy's quote :mrgreen:
 
Crazy Taxi stond ook nog op MP.
Staat nu gereserveerd. maar die zie je wel vaker op MP.
 
Thanks psykick, Wild Riders is geregeld, binnenkort ophalen :)
 
Pics or it didn't happen, jiggy ;-)

heheheheh!
 
Addition: helft van een scudrace twin, daytona USA 2 of Outrun 2 is ook welkom

Wil evt. ook samen met iemand een twin kopen en halen samen en hem dan 'verdelen'
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top