OrangeChimp
Button Masher
Hello!
Ik ben eindelijk in het bezit gekomen van een Sega New Astro City en ik ben zo blij als een kind :dance:
Had alleen wel wat kleine vragen over dingen die ik niet kan vinden in de handleiding. Ik hoop dat er iemand hier is die mij op weg kan helpen.
Vraag 1
Ik wil graag een vierde knop aan de kast koppelen. In het control paneel vond ik één connector aan beide kanten van speler 1 en speler 2. Ik heb geprobeerd deze te koppelen aan de 4e knop en daarna heb ik een stukje draad tussen knop 3 en 4 gelegd als een grond. Dit zorgde ervoor dat de knop wel ging werken, maar hij kreeg dezelfde functie als knop 3. Hard Punch en Hard punch.
Hoe komt dit? En hoe zorg ik ervoor dat hij naar behoren werkt?
Vraag 2
Dit zijn grond wires. Ze zitten alleen vast aan een schroef in de controlpanel maar nergens anders. Ze hangen nu los in de kast. Waar moet ik deze aan vast schroeven? Of is dat niet nodig?
Vraag 3
Wat zijn dit voor dingen? Ze zitten bij de kabels van speler 2 maar niet speler 1. Ik kan niet achterhalen waarvoor deze gebruikt worden.
Vraag 4
Er zit een scheur en boorgaten in de zijkant van de kast. De scheur is aan de binnenkant ook te zien helaas. Hoe kan ik dit het beste repareren?
Zo. Heel boekwerk.
Hopelijk kan iemand mij helpen! Ik zou het absoluut waarderen!
Ik ben eindelijk in het bezit gekomen van een Sega New Astro City en ik ben zo blij als een kind :dance:
Had alleen wel wat kleine vragen over dingen die ik niet kan vinden in de handleiding. Ik hoop dat er iemand hier is die mij op weg kan helpen.
Vraag 1
Ik wil graag een vierde knop aan de kast koppelen. In het control paneel vond ik één connector aan beide kanten van speler 1 en speler 2. Ik heb geprobeerd deze te koppelen aan de 4e knop en daarna heb ik een stukje draad tussen knop 3 en 4 gelegd als een grond. Dit zorgde ervoor dat de knop wel ging werken, maar hij kreeg dezelfde functie als knop 3. Hard Punch en Hard punch.
Hoe komt dit? En hoe zorg ik ervoor dat hij naar behoren werkt?
Vraag 2
Dit zijn grond wires. Ze zitten alleen vast aan een schroef in de controlpanel maar nergens anders. Ze hangen nu los in de kast. Waar moet ik deze aan vast schroeven? Of is dat niet nodig?
Vraag 3
Wat zijn dit voor dingen? Ze zitten bij de kabels van speler 2 maar niet speler 1. Ik kan niet achterhalen waarvoor deze gebruikt worden.
Vraag 4
Er zit een scheur en boorgaten in de zijkant van de kast. De scheur is aan de binnenkant ook te zien helaas. Hoe kan ik dit het beste repareren?
Zo. Heel boekwerk.
Hopelijk kan iemand mij helpen! Ik zou het absoluut waarderen!






