What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verzin je eigen onderschrift bij deze foto!

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
'Verzin een onderschrift bij de foto'

Een terugkerend fenomeen op het nozomi forum zal dit worden.
Verzin je coolste onderschrift bij de foto en na een week zal ik zeggen wie de leukste had verzonnen en deze zal een eervolle vermelding krijgen in een nader te bepalen topic over members die een goed aandeel hebben gehad aan het forum.
De eerste keer zal worden afgetrapt met een hete donder van de SNK stand.
Leef je uit...
DSCN2260.jpg
 
'Op de Tokyo Game Show '05 was vanalles te vinden. Zelfs dames met hun speeltjes waren vertegendwoordigd op de Tokyo Game Show '05.'

8) :lol:
 
"SNK wist hun waar goed te promoten..."

Btw, op de achtergrond zit zo'n chickie. Kan in haar broekje kijken :D
 
SNK stelt boothbabe veilig met ketting en "onopvallende" persoonlijke bewaking.
 
"En zie hier het 230ste Japanse meisje dat een 'nieuwe' gadget promoot!"

Echt, volgens maakt het niet uit wat het is maar in Japan wordt alles gepromoot door 'onschuldige' mooie Japanse vrouwen :D Denk aan games, telefoons, auto's etc etc. Wat dacht je van Princess Rinko (Sega Ages 2005) ;)?

Mij hoor je niet klagen overigens!
 
"Die Revolution controller werkt toch met één hand?"

of

"Kijk! Deze controller is net zo plat als ik!"
 
De week is voorbij dus...

...Tromgeroffel...

Op de derde plek vanwege de absurde vaagheid, zoals we die inmiddels kennen van Roy:
Rano":1zimeo34 said:

Op de tweede plek vanwege de scherpe blik, niet eens een quote maar een opmerking:
Dem.":1zimeo34 said:
Btw, op de achtergrond zit zo'n chickie. Kan in haar broekje kijken :D

Op de eerste plek, want wie denkt er nou in godsnaam aan maandverband bij het zien van deze foto:
xerofox":1zimeo34 said:
Nieuw in japan: maandverband in controllervorm
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top