A
Anonymous
Guest
Ik las op AO dat je bij een tri-sync cab voor lowres en midres games de Video signaal output switch op 1k Ohm moet zetten en voor highres games zou de switch op 75 Ohm moeten staan. Reden is dat bij higres games de video output wat verhoogd moet worden (helderder beeld), aldus Grantspain. Maar dat is tegenstrijdig met wat ik ervaar.
Als ik een lowres game, in dit geval Batsugun, op mijn tri-sync E2 aansluit, dan vind ik het beeld bij 1k Ohm veel te licht en minder scherp dan wanneer ik de switch op 75 Ohm zet.
Dus wat is nou de goede setting en kan het zo wie zo kwaad om 75 Ohm te gebruiken bij 15 Khz games (omdat ik dat dus mooier vindt dan 1k Ohm bij 15Khz games)?
Als ik een lowres game, in dit geval Batsugun, op mijn tri-sync E2 aansluit, dan vind ik het beeld bij 1k Ohm veel te licht en minder scherp dan wanneer ik de switch op 75 Ohm zet.
Dus wat is nou de goede setting en kan het zo wie zo kwaad om 75 Ohm te gebruiken bij 15 Khz games (omdat ik dat dus mooier vindt dan 1k Ohm bij 15Khz games)?