What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verkocht: Treamcast/Dreamcast sports US/Saturn US

Status
Not open for further replies.

Pat7o

TATE Mode Pilot
Joined
Jan 20, 2008
Messages
561
Reaction score
0
Location
Rotterdam
Te koop:

Dreamcast met doos en boekjes, scart, stroomkabel, controller: 45 euro - Verkocht
DSC00054.jpg

3*Dreamcast, werkend met scartkabels, stroomkabels, controllers (2*madcatz).
per stuk 35 euro alledrie voor 95 euro. - verkocht
DSC00056.jpg

Verkocht - Treamcast, nieuw met controller en vmu: 145 euro - deze HK dreamcast heeft een uitklapbaar tft scherm, en is regiovrij; met autoaanstekerkabel en koptelefooningang. je kunt hem ook op je tv aansluiten.
DSC00018.jpg
DSC00023.jpg

Dreamcast US SEGA SPORTS met 2 controllers en vmu: 60 euro - verkocht

DSC00017.jpg



Saturn US Console, met 1 controller en AV/Stroom kabel 35 Euro goed werkend, mooie staat - verkocht


geen doos aanwezig

PIC_0024.jpg
 
sorry, maar ik heb zelf een nijpend tekort aan deze converters, dus ik verkoop ze zonder.
 
Weet nog dat die skeleton saturns voor belachelijke prijzen op ebay werden verkocht toen ik nog saturn minded was. Wel incl. doos dan.
 
goatboy":3vbrq35f said:
Weet nog dat die skeleton saturns voor belachelijke prijzen op ebay werden verkocht toen ik nog saturn minded was. Wel incl. doos dan.
Zijn nog best aan de prijs.(boxed idd)
 
dacht t ook; volgens mij heeft Ronnie zo'n saturn sonic (incl doos) wel eens voor 300 + verkocht op ebay...en mijn sonic ziet er nog pico b. uit.
ook al is t zonder doos.
lager ga ik echt niet.
8)
 
Pat7o":34uqidf4 said:
dacht t ook; volgens mij heeft Ronnie zo'n saturn sonic (incl doos) wel eens voor 300 + verkocht op ebay...en mijn sonic ziet er nog pico b. uit.
ook al is t zonder doos.
lager ga ik echt niet.
8)
Zou ik ook zeker niet doen Pat7o, dit zijn hele scherpe prijzen!
Succes met de verkoop.
 
Werken hier ook JAP games op of moet je daar zo'n cartridge voor hebben?
 
Dreamcast met doos en boekjes, scart, stroomkabel, controller: 45 euro

Die wil ik graag van je kopen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top