A
Anonymous
Guest
Ik denk dat Ken deze vraag het gemakkelijkste kan beantwoorden; hoe werkt dat daar in Japan?
Zoals jullie wel weten hebben ze bijna overal gewoon een verjaardag, en in Frankrijk naamdagen.. Overal word een verjaardag anders gevierd, dus nu wilde ik wel eens weten hoe dat eraan toe ging in Japan.
Wij Nederlanders feliciteren vaak iedereen op een verjaardag, terwijl ze in Duitsland alleen de jarige feliciteren vaak, dat is daar een gewoonte..
Zijn er in Japan ook bepaalde gewoontes waar je je aan houdt en waar je rekening mee moet houden? Vieren zij het uitbundig met cadeautjes etc of juist niet?
Tell me everything ^^
Zoals jullie wel weten hebben ze bijna overal gewoon een verjaardag, en in Frankrijk naamdagen.. Overal word een verjaardag anders gevierd, dus nu wilde ik wel eens weten hoe dat eraan toe ging in Japan.
Wij Nederlanders feliciteren vaak iedereen op een verjaardag, terwijl ze in Duitsland alleen de jarige feliciteren vaak, dat is daar een gewoonte..
Zijn er in Japan ook bepaalde gewoontes waar je je aan houdt en waar je rekening mee moet houden? Vieren zij het uitbundig met cadeautjes etc of juist niet?
Tell me everything ^^